خبرهای داغ:

یادواره شهدای شاهین دژ برگزار شد

یادواره شهدای شاهین دژ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۰۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، به همت حوزه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادواره شهدای شاهین دژ با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در محل مسجد امام رضا (ع) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن تسلیت ایام فاطمیه چهلمین سالگرد پیروزی حق بر شمشیر و فجر انقلاب را تبریک گفت و اظهار کرد: ما امروز به گذشته افتخار می کنیم و به آینده امیدواریم چون تمام دنیا عزت و شکوه ما را نظاره گر است، اما خلل هایی هست از جمله اینکه گرفتار نفس خود شده ایم که بایست با علم، آگاهی و بصیرت بتوانیم بر نفس خود چیره شویم.

وی ادامه داد: اگر امروز مردم و مسئولین با هوای نفسانی خود مبارزه کرده و اراده کنند خواهیم توانست در تمامی عرصه ها حرف اول را بزنیم آنچنان که فرزندان این مرز و بوم با نثار جان توانستند هوای نفس را زیر پا گذاشته و عزت را برای ملت به ارمغان بیاورند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: چرا امروز سپاه پاسداران مشکل ندارد؟ چون وفاداران به نظام و انقلاب در این نهاد مشغول هستند و در بحث بنیه دفاعی توانسته است زبانزد جهان باشد، اما متاسفانه در بحث اقتصادی جامعه دچار مشکل هستیم، در بحث فرهنگ دچار آسیب شده ایم آن چنانکه چندی پیش یک مسئول در یک همایش بزرگ شاهد تک خوانی یک خانم بود.

وی خودشناسی و دشمن شناسی را دو مقوله مهم در بحث دفاع از نظام برشمرد و گفت: خودشناسی یعنی اینکه به خود باور داشته باشیم و توان داخلی را کم نشماریم و دشمن شناسی یعنی تبعیت نکردن از دشمن و حساسیت داشتن نسبت به کوچکترین تحرک دشمن، خداوند به اهمیت تبعیت نکردن از دشمن خداوند در سوره احزاب اینگونه اشاره کرده است که ای پیامبر ما می دانیم که تو را تحقیر و تخریب می کنند ولی متقی باش و به راستی که ما همه چیز را می دانیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار