خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان محرومیت زدایی را یکی از اولویت های سپاه برشمرد و گفت: منطقه اسلام آباد شهرستان کارون از مناطق محروم بوده که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۹۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

به گزارش بسیج سردارسرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از یک مدرسه هفت کلاسه در منطقه اسلام آباد غربی شهرستان کارون اظهار داشت: این مدرسه به همت اهالی منطقه، خیران و گروه جهادی یاوران ولایت بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان احداث شده و امید است دانش آموزان این منطقه در رفاه بهتری تحصیل خود را ادامه دهند.
وی افزود: ساخت مدرسه یکی از نیازها و اولویت های ضروری در مناطق محروم است که همواره در دستور کار بسیج سازندگی سپاه قرار داشته و تا پایان سال نیز پروژه های دیگری در این منطقه آغاز می شود.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: خدمت به مردم در این نظام اسلامی از هر کاری واجب تر بوده و اگر کاری به غیر از این هدف انجام شود، هدر دادن وقت ،سرمایه و انرژی است.
وی تصریح کرد: منطقه محروم اسلام آباد شهرستان کارون نیازمند حمایت های بیشتری است که انتظار می رود خیران و مسئولان استان نیز در کنار سپاه توجه بیشتری به محرومیت ها داشته باشند.
سردار سرتیپ شاهوارپور گفت: اکنون علاوه بر این مدرسه در خصوص انجام پروژه های دیگر محرومیت زدایی در این منطقه با قرارگاه خاتم هماهنگی های لازم صورت گرفته و اقدامات مهمتری در آینده در دستور کار است.
آیین بهره برداری از مدرسه هفت کلاسه مقطع ابتدایی دخترانه و پسرانه در منطقه اسلام آباد غربی شهرستان کارون روز پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد .
مدرسه لقمان منطقه اسلام آباد غربی شهرستان کارون سال 1353 احداث شده شده و با توجه به بافت فرسوده و کمبود فضای آموزشی در آن، هفت کلاس جدید توسط گروه جهادی یاوران ولایت و با مشارکت خیران منطقه با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال احداث شده است.
این مدرسه در مجموع دارای 600 دانش آموز پسر و دختر در دو مقطع ابتدایی اول و دوم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها