خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه:

راهپیمایی 22 بهمن، دشمن شکن خواهد بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه گفت: ملت بصیر ایران در یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۸۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی در همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد راژان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که مردم اعم از شیعه و سنی با لمس عینی وحدت در کنار هم و در عین حال آزاد از هر گونه قید و بند استعمار، در صفا و صمیمت زندگی می کنند.

وی با اشاره به حضور آمریکا در ایران قبل از انقلاب اسلامی، گفت: چهل سال پیش در سایه بی توجهی رژیم به شان ملت بزرگوار ایران 65 هزار نفر مستشار آمریکایی کشور ما را مدیریت می کردند، و علاوه بر تاراج ثروت ایران حق توحش هم می گرفتند و این نمونه بارز توهین به شعور ملت ایران بود.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به انتخابات بی نظیر کشور، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب و خون شهیدان در طول چهل سال بیش از 35 انتخابات در ایران برگزار شده و در تمامی شئون اداره جامعه به آرای مردم مراجعه شده است و کشور ایران به عنوان نماد مردم سالاری دینی در جهان حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: استکبار چند سال پیش برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در خاورمیانه خلافت خودخوانده ای به نام داعش را به وجود آورد که شما دیدید به مدد قدرت الهی و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این موجود خبیث منکوب شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه با بیان اینکه شاخص توسعه انسانی در ایران چشمگیر بوده است، اظهار داشت: در رژیم گذشته میزان برخورداری ملت ایران خصوصا روستاها از امکانات تقریبا صفر بود ولی در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی شاخص توسعه انسانی کشورمان اعم از بهداشت و برخورداری از نعمت آب، برق و گاز رشد چشم گیری داشته است.

 حجت الاسلام ابراهیمی، تصریح کرد: افتخار ما این است که در زمان رژیم سابق وقتی که یک شخصیت سیاسی از کشورهای دیگر به ایران می آمد به عنوان هدیه قالی کرمان به او می دادند ولی در حال حاضر به مدد نظام مقدس جمهوری اسلامی زمانی که وزیر دفاع روسیه به ایران سفر می کند پهباد ساخت ایران به او هدیه داده شد.

وی با اشاره به رشد علمی کشور، گفت: امروز کشور در تولید علم نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان جزء کشور های برتر دنیا است، امروز در سایه رهبری خلف صالح امام بزرگوارمان حضرت امام خامنه ای(مد ظله) به عنوان پرچمدار انقلاب کشور مقتدری هستیم که در معادلات جهانی و منطقه ای دارای رای می باشد .

ابراهیمی تاکید کرد: انشاءالله به شکرانه این عظمت مردم با بصیرت ایران وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به اثبات خواهند رساند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار