سرپرست فرمانداری مشهدمقدس:

همه دستگاه‌ها برای رفع حاشیه نشینی باید پای کار بیایند

سرپرست فرمانداری مشهدمقدس تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی بایستی ۳۰ درصد بودجه خود را برای حاشیه شهر اختصاص دهند.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حیدر خوش نیت امروز در جمع خبرنگاران کاروان رسانه انقلاب بسیج رسانه استان در محل فرمانداری اظهار داشت: اقدام سازمان بسیج رسانه در راه اندازی این کاروان اقدام بسیار خوبی است تا مسئولین از این طریق گزارشات خود را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به شعار امسال دهه فجر که «افتخار به گذشته و امید به آینده» است، افزود: ما هشت سال از ۴۰ سال درگیر جنگ تحمیلی بودیم و زیرساخت‌های ما آسیب دید و همچنین در طول این ۴۰ سال تحریم هم بودیم و نظام سلطه تمام ظرفیت‌های خود را پای کار آورد و به دنبال اجماع بین المللی بود، ولی موفقیت چندانی کسب نکرد.

سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد بین مردم و حاکمیت از طریق رسانه فاصله بیندازد، گفت: در قبال جنگ روانی دشمن، باید مسئولان شفاف‌سازی کنند تا مردم نسبت به خدمات نظام مطلع شوند.

وی ابراز داشت: تفکیک بین مردم و مسئولین درست نیست همه جز بدنه نظام و انقلاب هستیم و امروز مسئولین به نیابت از مردم پشت صندلی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: اگر مردم به کف خیابان‌ها ریخته و به این شکل مطالبه‌گری کنند درحقیقت آب به آسیاب دشمن ریخته‌اند. مطالبه‌گری باید اصولی باشد و رسانه‌ها نیز نقش مهمی در انتقال مطالبات مردم به مسئولان دارند. امیدواریم با همکاری رسانه‌ها شفافیت خدمات نظام را داشته باشیم.

خوش نیت با اشاره به معضل حاشیه شهر مشهد بیان داشت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت مشهد در حاشیه شهر زندگی می‌کنند. اینکه هنوز مشکل حاشیه نشینی را در مشهد داریم به دلیل ضعف قانون و درگیری به موضوعات مختلف است، اما تاکنون توانسته‌ایم به کمک سپاه و بسیج در حوزه اشتغال اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها ظرف چهار سال اخیر هزار و ۸۷ میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد هزینه شده است. دهه فجر امسال نیز ۸۵ پروژه به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری مشهد اعلام کرد: همه دستگاه‌های اجرایی بایستی ۳۰ درصد بودجه خود را برای حاشیه شهر اختصاص دهند.

گفتنی است؛ کاروان رسانه انقلاب که به همت سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی و با هدف مطالبه‌گری از مسئولین و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران بر پا شده بود در ایستگاه هشتم در مشهد مقدس به کار خود پایان داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار