خبرهای داغ:
رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی:
رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن تحمل قدرتمند شدن انقلاب و اقتدار نظام را ندارد، گفت: به همین منظور در طول 40 سال اخیر انواع جنگ‌ها و توطئه‌ها را علیه نظام و انقلاب ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۷۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

دشمن تحمل قدرتمند شدن انقلاب و اقتدار نظام را نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و شهدای گرانقدر انقلاب به توطئه‌های استکبار علیه نظام و انقلاب در طول 40 سال اخیر اشاره و اظهار کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی دست یافت آمریکا و استکبار جهانی با تمام توان برای براندازی نظام و ریشه‌کن کردن انقلاب قدم برداشتند.

وی با بیان اینکه دشمن تحمل قدرتمند شدن انقلاب و اقتدار نظام را ندارد، افزود: به همین منظور در طول 40 سال اخیر انواع جنگ‌ها و توطئه‌ها را علیه نظام و انقلاب ایجاد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار با تمام عِدّه و عُده وارد عمل شد، عنوان کرد: با وجود نبود امکانات در کشور به لطف خداوند و همت فرماندهان، رزمندگان، بسیجیان و مردم حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن نیافتد.

وی با بیان اینکه در جنگ غیرممکن‌ها ممکن شد، تصریح کرد: فرماندهان و رزمندگان، نیروهای نظامی و انتظامی با رهبری امام جنگ را به خوبی مدیریت کردند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استکبار سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خورده است، بیان کرد: دشمنان و استکبار به این نتیجه رسیدند که از هر طریقی وارد عمل می‌شود مردم ایران به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند و نمی‌توانند به آنها ضربه‌ای وارد کنند.

وی با بیان اینکه شکست‌های استکبار جهانی در تمامی توطئه‌ها علیه نظام و انقلاب، اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد، گفت: استکبار و آمریکا خوار و ذلیل شده و امروز مردم را هدف قرار داده است.

* توطئه امروز استکبار توطئه معیشتی است

خجسته با بیان اینکه توطئه امروز استکبار توطئه معیشتی است، عنوان کرد: در همین راستا از همه جهت علیه کشور تحریم ایجاد می‌کنند و به هر طریقی در تلاش برای آسیب رساندن به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی هیچ گونه تجهیزات و امکانات نظامی نداشته و امروز به کشور قدرتمند نظامی و موشکی تبدیل شده‌ایم، افزود: در جنگ تحمیلی با وجود نبود امکانات جنگ و صحنه را به خوبی مدیریت کرده و به پیروزی دست یافتیم، که درس عبرتی برای دنیاست، سوال اینجاست که چرا امروز که جنگ نداریم در موضوع تحریم لنگ می‌زنیم؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز مردم در برابر تمامی توطئه‌های استکبار ایستادگی می‌کنند، با انتقاد از وضع اقتصاد کشور اظهار کرد: اگر مسئولین و حاکیمت نمی‌توانند اقتصاد را مدیریت کنند صحنه را خالی کنند تا همان جوانانی که جنگ تحمیلی را مدیریت کردند وارد عمل شوند و مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید مقتدرانه مشکلات معیشتی مردم را حل کنند، تصریح کرد: مجلسی‌ها و دولتی‌ها باید این را خوب بفهمند؛ چرا معیشت مردم را رها کرده‌اید و هر روز سوژه خاصی اتفاق می‌افتاد؟ دلار را رها می‌کنید و به 20هزار تومان می‌رسد؛ این مملکت‌داری است؟!

خجسته با بیان اینکه باید در برابر مسئولانی که نمی‌توانند اقتصاد کشور را کنترل کنند، می‌ایستیم، اضافه کرد: سه وزیر اقتصاد، تعاون و صنعت را استیضاح کردیم و در این راه محکم ایستادیم.

وی اضافه کرد: در برابر مسئولانی که مدیریت اقتصاد را به دست می‌گیرند و نمی‌توانند مدیریت کنند از ابزار خود که سوال، تذکر، استیضاح و عدم کفایت است، استفاده می‌کنیم تا مدیران ناکارآمد را از صحنه خارج کنیم.

* دولت باید پاسخگوی ناکارآمدی مدیران خود باشد

رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر ناکارآمد را نمی‌پذیریم و دولت باید پاسخگوی ناکارآمدی مدیران خود باشد، افزود: در برابر مسئولینی که باید معیشت مرد را تأمین کنند و نمی‌توانند ایستاگی می‌کنیم؛ قبول داریم که در تحریم هستیم اما در جنگ تحمیلی نیز در تحریم بودیم و با مدیریت کردن صحنه به پیروزی دست یافتیم.
وی با اشاره به اینکه نباید آسیبی به معیشت و اقتصاد مردم وارد شود، تصریح کرد: امروز نمی‌توانیم این وضع را تحمل کنیم، هر مسئولی که نمی‌تواند اقدامی انجام دهد خودش را تعیین تکلیف کند وگرنه ما در مجلس او را تعیین تکلیف خواهیم کرد، همان گونه که سه وزیر را تعیین تکلیف کردیم.

خجسته با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها، ابراز کرد: این مردم بهترین مردم تاریخ بشریت هستند، نباید مسئله اقتصاد و معیشت آنها را رها کرد، چه خبر است که یک روز حرف از سلطان شکر، یک روز سلطان گوشت، یک روز سلطان سکه و...  است؟

وی با بیان اینکه باید با جدیت با سران مفاسد اقتصادی برخورد کرد، از قیمت 100 هزار تومانی گوشت انتقاد و بیان کرد: دامپروری ایران در منطقه خاورمیانه حرف اول را می‌زند، وارد کردن روزانه 50 هزار رأس گوسفند به کشور افتخار نیست، این زهر است.

* امروز معیشت مردم در رأس همه امور است

رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به منابع و سرمایه‌های عظیم کشور با بیان اینکه کشور ایران با داشتن یک درصد از جمعیت جهان، 9 درصد از منابع دنیا را به خود اختصاص داده است، افزود: ایران پنجمین کشور غنی دنیاست، و منابع بسیاری دارد، چرا نباید از این منابع و امکانات به خوبی استفاده کند؟

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های داخل و تکیه به مردم و جوانان، تحریم‌ها را فرصتی مناسب برای کشور دانست و گفت: مقام معظم رهبری در طول سال‌های اخیر همواره به اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل تاکید می‌کند اما متاسفانه عده‌ای چشم به بیرون دوخته‌اند و همچون برجام نتیجه‌ای در پی نداشت.

خجسته با اشاره به اینکه امروز معیشت مردم در رأس همه امور است به اقدامات صورت گرفته در راستای شفاف‌سازی و مبارزه با فساد اشاره و تصریح کرد: به کسانی که به مردم کشور رحم نمی‌کند رحم نخواهیم کرد و فساد را ریشه‌کن خواهیم کرد، که در این راستا 31 نفر از مفسدان اقتصادی کلان را سه قوا معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه فساد به انقلاب اسلامی آسیب خواهد رساند، بر تعیین تکلیف کردن فساد در جامعه تاکید و بیان کرد: به لطف خداوند نهضت ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفاف‌سازی ایجاد شده که در مجلس و قسمت‌های مختلف شفاف‌سازی را پیش می‌برند.

رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به 34  هزار ثبت سفارش غیرقانونی خودرو به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با این فساد اشاره و عنوان کرد: مسئولین این را انکار می‌کردند اما با تلاش‌ها و سندهای موجود این را به اثبات رساندیم و عامل آن شناسایی و دستگیر شد که امروز در زندان بندر عباس به سر می‌برد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات