خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد گفت: سردمداران آمریکا یکی پس از دیگری خواب نابودی انقلاب اسلامی را به گور می‌برند.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۷۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

سردمداران آمریکا خواب نابودی انقلاب را به گور می‌برندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجتبی باقری در نشست نهضت روشنگری که در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) اسدآباد برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر کسی تاریخ را مطالعه کند و با اوضاع نابسامان کشور قبل از انقلاب آشنا شود و آن را با اوضاع فعلی مقایسه کند، خواهد دانست که انقلاب اسلامی در واقع به کشور و مردم ایران هویت و شخصیت بخشیده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و... به کشور و ملت ایران روح و جان تازه‌ای بخشید واین حرکت مردمی دست اجانب و طاغوتیان داخلی و خارجی را از منابع غنی کشور بی‌نیاز کرد.

مدیر عقیدتی سیاسی اسدآباد ابراز داشت: امروزه مطالعه پیشرفت‌های ما در حوزه‌های مختلف سند افتخاری برای انقلاب عظیم مردمی است و این مهم برای دشمنان غیر قابل تحمل است.

وی با بیان اینکه سردمداران آمریکا یکی پس از دیگری خواب نابودی انقلاب را به گور می‌برند، ادامه داد: دشمنان با بزرگنمایی برخی کاستی‌ها به ویژه در فضای مجازی به دنبال مایوس کردن مردم و ایجاد شکاف بین نسل بعد انقلاب با آرمان‌های نورانی امام(ره) و شهدا هستند که به فضل الهی با شکست مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات