همزمان با فجر فاطمی؛

برگزاری يادواره شهدای روستای بارده

همزمان با فجر فاطم، مراسم یادواره شهدای روستای بارده از توابع شهرستان بن با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا ویادگاران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی از کارشناسان مسایل سیاسی در این مراسم معنویٰ ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همه ما بايد در ولايتمداري از حضرت زهرا سلام الله عليها الگو بگيريم و همانند آن بانوی بزرگوار كه تا آخرين نفس پاي ولايت ايستاد و در اين راه جان خود را نيز تقديم كرد، از ولايت در برابر هجمه دشمنان حفاظت كنيم.

علیرضا اسماعیلی ادامه داد: حضرت زهرا سلام الله عليها با اينكه از لحاظ جسمی در وضع خوبی نبود ولی هر روز مقابل درب منازل مهاجر و انصار حضور می یافت و ولايت حضرت علی عليه السلام را به آنان يادآوری می كرد و از هيچ كوششی برای هدايت مردم دريغ نمی نمود.

كارشناس مسائل سياسي اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی نيز به پيروی از حضرت زهرا سلام الله عليها مردانه در برابر دشمنان ايستادند و با ازخودگذشتگی و ايثار ثابت كردند كه هميشه برای دفاع از ولايت آماده اند و اين مطلب به وضوح در وصيت نامه های شهدا متبلور است.

وی با اشاره به ايام الله دهه فجر و چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی افزود: ما بايد توجه داشته باشيم كه دشمنان در صدر اسلام همه سنگرهای قبل از ولايت را فتح نموده و در نهايت به بيت ولايت هجوم بردند و امروز نيز عده ای خود فروخته و شيفته غرب قصد دارند پيكان همه مشكلات را به سوی ولايت نشانه روند ولی به لطف خدا و با حضور با بصيرت مردم و روشنگری فاطمی همانند چهل سال گذشته تير آنان به سنگ خواهد خورد.

گفتنی است: مردم ولایتمدار روستای بارده 23شهید گلگون کفن را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

ارسال نظرات