امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه بی‌تردید می‌توان انفجار نور و معجزه قرن خواند، گفت: دستاوردهای چشمگیر انقلاب را با توجه به فشارها و دشمنی‌ها تحلیل کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۵۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در آیین بزرگداشت ایام الله دهه فجر که به میزبانی حسینیه اعظم حضرت اباالفضل (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن شب‌های سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری (س) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل (ره) معادلات جهانی را برهم زد و دشمنان را سخت به وحشت انداخت.

امام جمعه شهرستان دامغان با بیان اینکه تفکر انسان‌ساز انقلاب اسلامی همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرمود: ه بود به تمام جهان صادر شد، افزود: انقلاب اسلامی نهضتی است که مشارکت آگاهانه ملت در تمامی عرصه‌ها و مردمی بودن وجه تمایز آن با بسیاری از انقلاب‌ها و جنبش‌های تاریخ ایران و جهان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان اضافه کرد: انقلاب اسلامی را بی‌تردید می‌توان انفجار نور و معجزه قرن خواند، نهضتی الهی که شعاع آن امروز به بلندای آفتاب است، انقلاب اسلامی با حضورو مقاومت مردم روز‌های ماندگاری همچون ۲۲ بهمن، ۱۲ فروردین، ۳ خرداد، ۹ دی و ... را آفرید که هریک مظهر باشکوهی از مشارکت مردم است.

وی خاطر نشان کرد: سرعت ۱۱ برابری پیشرفت علمی نسبت به میانگین جهانی، جایگاه نخست علمی منطقه و دوازدهم جهان، افزایش چشمگیر مراکز آموزش عالی و رشد چندین میلیون نفری دانشجویان تنها بخش کوچکی از دستاورد‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه علم و دانش است.

امام جمعه دامغان ساخت بیش از ۸۰۰ بیمارستان، پرورش بیش از ۶۸ هزار پزشک از جمله ۲۷ هزار و ۱۲۲ پزشک متخصص و رتبه نخست کشورمان در چشم پزشکی، مغز و اعصاب و جراحی قلب در منطقه را گوشه‌ای از برکات انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و اضافه کرد: نکته مهم این است که همه پیشرفت‌های کشورمان در بخش‌های مختلف با وجود سال‌ها جنگ و تحریم و فشار حاصل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها