خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدیر تبریز:

ولایت مداری فاطمه(س) بهترین الگو برای پیشبرد نظام است

فرمانده سپاه غدیر تبریز در یادواره شهدای منطقه انقلاب و بزرگداشت شهدای مدافع حرم با تکریم مقام حضرت فاطمه زهرا(س)، الگوگیری از ولایتمداری ایشان را اساسی ترین راهکار پیشبرد نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۴۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نام و یاد حضرت زهرا(س) گره خورده است و جا دارد برای تقویت و پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی از ولایتمداری ایشان به عنوان نخستین شهیده راه ولایت الگو بگیریم.

وی اظهار داشت: اساس دین پیروی از ولایت و تلاش برای حاکمیت دین در جامعه است، حضرت زهرا(س) پس از رحلت رسول اکرم(ص) همه تلاش خود را برای دفاع از ولایت امیرالمومنین(ع) تا پای جان به کار گرفت و در این راه به شهادت رسید.

عباسی افزود: انقلاب اسلامی با محوریت ولایت و رهبری امام راحل(ره) شکل گرفت و امروز نیز تنها راه تداوم و تقویت نظام اسلامی وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه و تلاش برای تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب است.

وی اضافه کرد: دنیا در حالی شاهد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است که دشمن در این چهل سال لحظه ای از توطئه و دشمنی دست برنداشته است و با عنایت خداوند متعال و رهبری الهی مقام معظم رهبری، دشمنان نظام آرزوی ضربه زذن به نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

عباسی ادامه داد: خدمات نظام اسلامی با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست و مردم علیرغم مشکلاتی که اکنون با آن ها مواجه هستیم مدافع نطام و پشتیبان ولایت هستند گرچه نسبت به کوتاهی برخی از دولتمردان گله مندند.

فرمانده سپاه غدیر تبریز خاطرنشان کرد: مردم عزتمدار و قدردان ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که دلبسته نظام اسلامی بوده و به آینده امیدوار هستند و انشاالله دولتمردان قدردان این ملت فهیم خواهند بود.

یادواره شهدای منطقه انقلاب و شهدای مدافع حرم با حضور مردم منطقه انقلاب تبریز به همت پایگاه شهدای مدافع حرم و با همکاری حوزه امام رضا(ع) در مسجد علی اکبر(ع) خیابان انقلاب برگزار و در حاشیه آن پایگاه شهدای مدافع حرم در این مسجد افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها