به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعضای شورای حوزه 220 ، فرمانده پایگاه ها ، مسئولین استان ، شهرستان و جمعی از بسیجیان نوجوان و جوان با خانواده شهید مدافع حرم «محمود نریمانی» در چله انقلاب دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۱۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعضای شورای حوزه 220 ، فرمانده پایگاه ها ، مسئولین استان ، شهرستان و جمعی از بسیجیان نوجوان و جوان با خانواده شهید مدافع حرم «محمود نریمانی» در چله انقلاب دیدار کردند.

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمود نریمانی» در چله انقلاب

پدر شهید مدافع حرم «محمود نریمانی» با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شهیدان نزد خداوند متعال و بزرگداشت مقام شهدای مدافع حرم گفت: فرزند شهیدام درمیان فرزندانم کاملا متفاوت بود که همیشه دفاع از امنیت و حرم ائمه را بالاتر از هر چیزی میدانست و با رهاکردن تحصیل و به‌رغم دارابودن همسر و فرزند در این راه قدم برداشت و به‌واقع امنیتی که اکنون در کشور داریم همه مرهون تلاش‌ها و فداکاری امثال این شهداست.

وی با بیان اینکه خدمتگزاران بسیج همانند شهدای مدافع حرم مدافع جامعه و دستاوردهای نظام هستند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با فرافکنی قصد دارند اقدام شهدای حرم را مادی جلوه دهند اما شهدا با خدا معامله کردند و از همه تعلقات دنیوی خود گذشتند.

فرمانده حوزه 220 در این دیدار اظهار داشت: امنیت و آرامش و اقتدار امروز ما ثمره انقلاب است و عصاره انقلاب نیز همین شهدا هستندکه برای دفاع از انقلاب و اسلام برایشان زمان و مکان معنی ندارد.

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمود نریمانی» در چله انقلاب

وی گفت:امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما به‌عنوان یک بسیجی در هر جایگاهی این است که در مسیر رشد و تعالی خدمت و در کنار آن تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مکتب عاشورا است قدم برداریم وترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهدا از وظایف مااست.

وی در پایان گفت : تک‌تک ما نیز در این راه نباید از هرگونه همراهی با خانواده شهدا کوتاهی کنیم، شاید به این طریق بتوانیم به‌نوعی ادامه‌دهنده راه این شهدای عالیقدر باشیم.

 

 

خبرنگار بسیجی : بهرامی

ارسال نظرات