فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی:

تلاش دشمن ایجاد جنگ روانی برای ضربه زدن به ارزش های انقلاب است

فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی گفت: دشمن قصد دارد تا با هجمه های سنگین و ایجاد جنگ روانی به ارزش های انقلاب ضربه وارد کند و در این شرایط وحدت و انسجام بین مردم و مسوولان نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب دارد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

جلیل باحجب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم گفت: در طول چهار دهه گذشته اقدامات بسیار خوبی در بخش های علمی، فرهنگی ، ورزشی و ... صورت گرفته که باید در دهه مبارک فجر این اقدامات بخوبی بیان شود.
وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از اولین روزهای پیروی انقلاب اسلامی تاکنون با تمام توان سعی کرده اند که جلوی پیشرفت و استقلال و آزادی کشورمان بگیرند، اما مردم ایران اسلامی با همت و تلاش خود توانسته اند در این چهل سال در برابر دشمنان نظام و اسلام ایستادگی کنند.

باحجب در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور پرشکوه و حداکثری مردم کشورمان در صحنه‌های سرنوشت‌ساز دوران انقلاب، تاکید کرد: ملت قهرمان ایران به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار