فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد:

بصیرت و ولایتمداری رمز پیروزی در مقابل فتنه‌ها است

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در شورای اندیشه ورز سپاه ناحیه حر گفت: با بصیرت و ولایتمداری می‌توان در مقابل فتنه‌ها پیروز شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۸۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در شورای اندیشه ورز ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد که با حضور فرماندهان پایگاه‌های منتخب حوزه‌های مقاومت برگزار شد به تبیین برنامه‌های عملیات فرهنگی چهل سالگی انقلاب پرداخت و گفت:دشمنان جمهوری اسلامی از سنوات گذشته از انواع مختلف حیله‌ها و ترفند‌ها جهت براندازی انقلاب اسلامی و ناکارآمد نشان دادن این انقلاب استفاده کردند، اما جمهوری اسلامی با بصیرت و ولایتمداری و به پشتوانه اسلام و رهبر فرزانه انقلاب و حضور پرشور مردم در صحنه در مقابل هجمه‌ها و فتنه‌ها پیروز و الگوی موفقی درجهان اسلام شده است.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ما با خیزش مردمی و با هدایت‌های امام خمینی (ره) در اولین گام‌های خود یک امپراطوری بی نظیر تاریخ را شکست داد و به سیاست‌های استعماری آمریکا و دیگر کشور‌ها در ایران خاتمه داد و در شرایطی که هویت فرهنگی و اعتقادی مسلمانان به خصوص مردم ایران تحت هجوم دنیای غرب قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) با انقلاب شکوهمند خود آزادی خواهی و عدالت طلبی و اسلام خواهی را در وجود مردم ایران زنده کرد.

وی در ادامه گفت: آمریکا و همدستانش همگی به دنبال برنامه ریزی جهت شکست دادن انقلاب اسلامی ایران هستند، اما ایران بزرگ به برکت صبر و شکیبایی ملت خود و به برکت هوشیاری و هوشمندی رهبرش در مقابل برنامه ریزی و دسیسه‌های دشمنانش ایستاده و به برکت انقلاب اسلامی پیروز بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد تاکید کرد: احساس عزت، احساس استقلال و امنیت پایدار از اصلی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است که این آثار انقلاب اسلامی باید در جامعه تبیین شود.

زراعتخواه در پایان گفت: دشمن در صدد است تا بذر تردید و نا امیدی را در دل‌ها و اذهان مردم به خصوص ذهن جوانان ما بنشاند، اما نمی‌داند که تهاجمات فرهنگی ان‌ها برای تسخیر ذهن‌ها و قلب‌های جوانان برومند اسلامی هیچ نتیجه‌ای جز شور و شرف و دلبستکی بیشتر انان نسبت به انقلاب نداشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها