خبرهای داغ:
شهردار محمدیه گفت: امروز دشمن با تمام توان برای مقابله و ضربه زدن به آرمان های مقدس و بلند انقلاب اسلامی وارد عمل شده است و با بهره وری از تمام ابزار های رسانه ای و ایجاد شبکه های مجازی در پی تحمیل فرهنگ غلط خود به جامعه ی اسلامی است تا مسیر جوانان ما را تغییر دهد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۸۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به همت حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) و بسیج ام البنین نشست بصیرتی عوامل ماندگاری انقلاب و با حضور حجت الاسلام شجاعی مهر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، سرگرد تقی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمدیه و دکتر مریم نخستین شهردار محمدیه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نیایش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرگرد تقی پور فرمانده مقاومت بسیج شهر محمدیه ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و شهادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توام شده است با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) که همین تقارن باعث خیر و برکت برای انقلاب و همچنین ایجاد شور فجر معنوی در جامعه شده است.
وی یاد آور شد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و توجه ائمه اطهار(ع) به آن امروز جشن چهل سالگی خود را به نظاره نشسته است و با پشت سر گذاشتن چهلمین سالگرد شکوهمند و عزتمندانه خود تمام نقشه های کور دلان را که در خواب و رویای خود می دیدند پایان آن را بر آب کرده است.
شهردار محمدیه در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر شهادت دخت نبی اکرم(ص) را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمام توان برای مقابله و ضربه زدن به آرمان های مقدس و بلند انقلاب اسلامی وارد عمل شده است و با بهره وری از تمام ابزار های رسانه ای و ایجاد شبکه های مجازی در پی تحمیل فرهنگ غلط خود به جامعه ی اسلامی است تا مسیر جوانان ما را تغییر دهد.
وی گفت: همه در قبال حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی که برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت مسئولیم و باید در قبال حفظ این امانت و انتقال آن به نسل های دیگر کوشا باشیم.
شهردار محمدیه یادآور شد: باید قدر این انقلاب اسلامی که نعمت الهی می باشد وهمچنین قدر امنیت را دانست.
نخستین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و تصمیم بسزایی در جامعه بخصوص توسعه و سازندگی دارند دشمن امروز به این موضوع بسیار مهم پی برده است و با هدف قرار دادن بنیان خانواده ایرانی بخصوص زنان و دختران در پی القاء فرهنگ غلط خود در بین زنان با فرهنگ ایران اسلامی هستند و باید با هوشیاری در مقابل اینگونه توطئه و نقشه های شوم آن ها ایستاد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها