به همت پایگاه شیخ حسن جوری حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود، یادواره 10 شهید روحانی انقلاب شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۷۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و به همت پایگاه شیخ حسن جوری حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود، یادواره شهدای روحانی انقلاب اسلامی شاهرود در حوزه علمیه ثقلین این شهر برگزار شد.
در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار و امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و اقشار مختلف مردم بویژه روحانیون حضور داشتند، یاد و خحاطره ۱۰ شهید روحانی انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود گرامی داشته شد.
حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری عضو ستاد سیره شهدا قم در این یادواره با اشاره به خاطراتی از استقامت رزمندگان و شهدا برای حفظ و حراست از اسلام اظهار کرد: روحانیون پیشگامان حفظ مکتب اسلام ناب هستند و در این مسیر، چون شمع آب شدند و پرتو‌های خود را برای زنده نگهداشتن این فرهنگ در جامعه تاباندند.
وی با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا برای حفظ از این انقلاب از مسئولین خواست در راه شهدا در قول و فعل عمل کنند و به فکر خدمت به مردم و اخلاص در عمل باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها