خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: رکن کامل کننده و اساسی انقلاب مردم بصیر و آگاه بودند که به فرمان امام راحل به موقع لبیک گفتند و توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۵۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حمید رضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز درمراسم اولین رویداد تخصصی تولید محتوای گرافیک خراسان جنوبی که با همت بسیج رسانه در کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد اظهار داشت: بحث گرافیک امروز جزء ضروریات است .

وی بیان کرد:  در طول  40 سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد تنها یک کشور ، قاره و یک توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران نبوده بلکه آنچه در این 40 سال برعلیه ما بوده مقیاس جهانی دارد و تمام اتاق فکرها از سیاسی و نظامی گرفته تا فضا مجازی سعی کردند تا با ارائه  پیشنهادات خود با انقلاب اسلامی مبارزه کنند.

برات زاده با بیان اینکه به لطف خدا توانستیم درطول این سالها در تمام عرصه ها درمقابل دشمنان بایستیم، خطاب به شرکت کنندگان در این رویداد گفت: حضور شما درعرصه مجازی و گرافیکی و شرکت در این رویداد به عنوان افسردر مقابله با جنگ نرم دشمن یک ضرویت است لذا فعالیت شما در این عرصه باعث امیدواری دوستداران انقلاب و هدایت جمعی جامعه و شکست توطئه های دشمن می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی دین  را برای ایران به ارمغان آورد گفت: هرکدام از ما باید در هرمقیاسی که می توانیم ایفا نقش کنیم تا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران اراده خداوند وعنایت ائمه اطهار (ع) است افزود: برای وقوع انقلاب اسلامی ارکانی لازم بود که امام راحل با بهره گیری از ارکان دین اسلام که دارای محتوا غنی است انقلاب اسلامی را به وجود آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی علت اصلی دشمنی کشورها با ایران را پیروی از دین اسلام دانست و افزود: اگر چه تمام کشورهای غربی و جهان برای پیشبرد کارهای خود از دستورات دین اسلام  استفاده می کنند اما در نهایت با دین کینه و دشمنی  دارند .

برات زاده با بیان اینکه امام خمینی یک انسان بی نظیر در دنیا بود افزود: امام دارای شخصیتی بی بدیل، آینده نگر و هوشمند بود و اگر ایشان را معصوم ننامیم اما ایشان تا مرز عصمت پیش رفتند چرا که امام  با روحیه خودشناسی و خود سازی سالها تلاش کرد تا توانست این انقلاب رابه پیروزی برسند .

وی ادامه داد: رکن کامل کننده و اساسی انقلاب مردم  بصیر بودند که به فرمان رهبری که برخی از مردم حتی چهره ایشان را ندیده بودند به موقع لبیک گفتند  و مصداق عینی  این سخن رزمندگان و شهدا هستند که همچون یاران پیامبر درصدراسلام با دلاوری خود در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کردند وهمچنین خانواده هایی که چند شهید در راه انقلاب اسلامی داده اند.

برات زاده ادامه داد: با آن محتوا و رهبری حکیمانه و ملت آگاه و بصیر پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و توانست مسیر جهان را تغییر بدهد همچنان که امروز شاهد وضعیت کشورهای منطقه همچون سوریه هستیم و دیگر امروز بلوک شرق و غربی نیست که بخواهد بر جهان حکومت کند چرا که انقلاب اسلامی مسیر را تغییر داد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران افق دور دست را در نظر دارد افزود: انقلاب اسلامی ایران با شروع حرکت خود سعی دارد تا حلقه حکومت اسلامی را به حلقه حکومت نهایی که حکومت حضرت ولی عصر (عج) است اتصال دهد و زمینه ساز ظهور باشد.

وی با اشاره به هدف امام راحل و انقلاب اسلامی که برچیده شدن بساط جرم وظلم از کشور و جهان و مهیا کردن عالم برای ظهور منجی بشریت است افزود: یقینا دراین مسیر تمام کشورهای غربی و بیگانه و دشمنان درمقابل ما می ایستند چرا که آنها می دانند که این انقلاب چه اهداف و آرمانهایی دارد لذا سعی دارند تا مانع از صدورانقلاب شوند و حتی آن را ازبین ببرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به برخی مشکلات و نابه سامانی ها امروز کشور ادامه داد:  متاسفانه برخی از مدیرت ها اشکال دارد و برخی از افراد که سکان اداره کشور را برعهده  دارند روحیه جهادی ندارند.

برات زاده  بیان اینکه انقلاب به ما عزت داد و به واسطه آن توانستیم به خود باوری برسیم خطاب به شرکت کنندگان دراین جشنواره گفت: شما می توانید با اقدامات و فعالیتهای موثر خود از پشت این سیستم ها و میزها به دهن بیگانگان ، صهیونیست، آمریکا و استکبار مشتی محکم بکوبید.

 انتهای پیام/

 

 

 

 

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها