حجت الاسلام رازی پور در نشست بصیرتی كانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان بن گفت:دهه فجر نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۴۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت دهه فجر نشست بصیرتی كانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان بن با سخنرانی حجت الاسلام رازی پور برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه رازی پور در جمع كاركنان کانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان بن، دهه فجر را نماد استكبار ستیزی و مقابله  ملت بزرگ ایران اسلامی با استبداد توصیف كرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان بن، در این جلسه با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی در زمینه بهداشت به مردم عزیز ایران، گفت: همه ما می دانیم تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما در بحث پزشكی و علمی پیشرفت چندانی نداشتیم و تعداد زیادی از پزشكان از كشورهای دیگر نظیر هند و پاكستان به كشور می آمدند و ما حتی در این زمینه نیازمند دیگران بودیم.

حجت الاسلام رازی پور افزود: امروز به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مجدانه دانشمندان جوان ایرانی در بسیاری از زمینه ها به پیشرفت های بزرگی رسیده ایم و در برخی از موارد پزشكی در سطح منطقه و جهان اول هستیم و این موارد در سایه خودباوری و اعتماد به نفس به وجود آمده است و این انقلاب اسلامی بود كه به مردم و جوانان كشور روحیه «ما می توانیم» را آموخت و باعث رشد علمی خیره كننده در كشور شد.

وی با تقدیر و تشكر از زحمات بسیج جامعه پزشكی در ارائه خدمات رایگان به مردم، خاطر نشان كرد: روحیه بسیجی و از خود گذشتگی و توجه به محرومان و مستضعفان كه موجب شده است گروه های جهادی و تیم های بسیجی، خدمات پزشكی و دارویی و مشاوره ای و ...، به مردم ارائه كنند از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رازی پور ادامه داد: حضور پزشكان جوان به صورت داوطلبانه در این اردوها نشان از آن دارد كه جوانان امروز همانند جوانان دوره دفاع مقدس برای اعتلای میهن اسلامی و ناكام ساختن جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن آماده اند.

ارسال نظرات