خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در یادواره شهدای ورنکش با بیان اینکه گفتمان انقلاب، گفتمان خدامحوری است، اظهار کرد: در این گفتمان؛ سکوت در برابر طاغوت معنا ندارد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف روحی با بیان اینکه در گفتمان انقلاب، انسانها آزادند و هیچکس حق ندارد به جز درگاه خدا در مقابل کسی سجده کند، گفت: شان و منزلت انسان بسیار بالاتر از آن است که حلقه به گوش کسی باشد و در برابر استکبار و استبداد سکوت کند.

   وی افزود: انقلاب ما به مردمش عزت، اقتدار و آزادی بخشید و گفتمان خدامحوری انقلاب را جایگزین گفتمان انسان محوری غرب کرد.

   روحی با بیان اینکه خداوند و احکام اسلامی باید در تمامی شئونات ما جاری و ساری باشد ، گفت: برای پیروزی در برابر دشمن باید با حفظ وحدت کلمه بر مدار ترسیمی ولایت فقیه در حرکت باشیم.

   وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، قابلیت تبدیل تهدیدها به فرصت ها را از مهمترین این دستاوردها عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی در طول عمر 40 ساله خود به تجربه نشان داده است که با وحدت کلمه و ولایت مداری می توان تمامی تهدیدها و ترفندها و فتنه های دشمن را تبدیل به فرصت کرد.

   یادواره شهدای انقلاب اسلامی با شرکت بیش از 200 نفر از بسیجیان پایگاه بسیج شهیده فیروزه مددی و جمعی از مسئولین در مسجد امام زمان(عج) روستای ورنکش شهر ترکمانچای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات