خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: در مجموع یک هزار و۹۲۶نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

جواد عقیلی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی استان به مناطق عملیاتی جنوب از ۳۰دی ماه ۹۷ خبر داد.

وی هدف از برگزاری این اردوها را ترویج روحیه خودباوری، ایثار و فرهنگ شهادت دانست و عنوان کرد: دانش آموزان پسر در قالب ۳۲ دستگاه اتوبوس در بهمن ماه اعزام شدند و دانش آموزان دختر استان از اول اسفندماه و با ۱۰ دستگاه اتوبوس به این اردوها اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع هزار و۹۲۶نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد افزود:  دانش آموزان این اردوها از پایه های دهم و یازدهم مدارس هستند که برای شرکت در این اردوها از طریق بسیج مدارس ثبت نام می کنند.

عقیلی پور با بیان اینکه یک گروه از  دانش آموزان پسر از بیرجند در ۶ بهمن اعزام شدند افزود: مرحله دوم اعزام از بیرجند در 18 بهمن ماه همزمان با دهه فجر است.

وی ادامه داد: کاروان های دانش آموزان دختر ناحیه بیرجند از ۶ اسفند اعزام می شوند که در هر مرحله ۱۱۷ نفر حضور خواهند داشت.

عقیلی پور با بیان اینکه در هر مرحله ۳ اتوبوس از بیرجند اعزام می شوند افزود: در هر اتوبوس یک راوی، سه مربی، یک سرپرست و یک روحانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این اردوها برای دانش آموزان در قالب درس آمادگی دفاعی آنها است افزود: هزینه این اردوها ۲۷۰هزار تومان است و دانش آموزان تنها ۹۵هزار تومان از این مبلغ را می پردازند و مابقی توسط سپاه و آموزش و پرورش تامین می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی عنوان کرد: دانش آموزان در این اردوها از مناطق اروندکنار، هویزه، دهلاویه و معراج شهدا در مدت پنج روز بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها