با روی کار آمدن کامپیوتر و استفاده همگانی از این دستگاه به تدریج میز‌های مخصوص این نوع دستگاه‌ها هم وارد بازار شدند تا افراد با قرار دادن کامپیوتر‌های شخصی و بعد‌ها لپ‌تاپ‌های خود روی این میز‌ها که ظاهرشان با میز‌های تحریر متفاوت است بتوانند با کامپیوتر کار کنند. اگر قصد خرید یا فروش میز کامییوتر دارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۰۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، با روی کار آمدن کامپیوتر و استفاده همگانی از این دستگاه به تدریج میزهای مخصوص این نوع دستگاه‌ها هم وارد بازار شدند تا افراد با قرار دادن کامپیوترهای شخصی و بعدها لپ‌تاپ‌های خود روی این میزها که ظاهرشان با میزهای تحریر متفاوت است بتوانند با کامپیوتر کار کنند. اگر قصد خرید یا فروش میز کامییوتر دارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

مشخصات میز کامپیوتر

میزهای مخصوص کامپیوتر غالبا اشکالی یو شکل، ال شکل و یا مستطیل و منحنی شکل دارند که باید مناسب اندازه اتاق یا دفترکاری که می‌خواهید میز را قرار دهید باشند، پس اگر اتاق مطالعه یا خواب شما کوچک است، میز کامپیوتری کوچک انتخاب کنید که فضای زیادی را اشغال نکند. ضمن اینکه رنگ و جنس این نوع میزها که بیشتر ام دی اف هستند باید مناسب و هماهنگ با سایر وسایل اتاق باشد و همچنین با سن و فرهنگ اجتماعی شما هم هماهنگی داشته باشد.

میز کامپیوتر خود را جادار انتخاب کنید بدین معنی که در صورت داشتن اسکنر یا پرینتر جا برای قرار دادن این دستگاه‌ها هم کنار کامپیوترتان باشد. همچنین جایی هم برای کتاب‌های مربوط به کامپیوتر و شغل‌تان و نیز جایی برای پرینت‌هایی که گرفته‌اید در نظر بگیرید.

میزهای کامپیوتر معمولا سطحی کشویی دارند که مخصوص کیبورد هست، مراقب باشید که میزی انتخاب کنید تا سطح کشویی آن به راحتی باز و بسته شود.

انتخاب میز کامپیوتر

اگر می‌خواهید میز کامپیوتری برای کودک یا نوجوان خود انتخاب کنید، توجه داشته باشید که میزی هماهنگ با سن و قد وی انتخاب کنید که با استفاده طولانی مدت در شبانه روز و وبگردی و بازی‌های آنلاین به رشد و فرم بدن فرزند شما آسیبی وارد نشود.

همچنین میزی انتخاب کنید که با وسایل خانه شما هماهنگ باشد تا اگر به دلیل کمبود جا مجبور شدید در گوشه اتاق پذیرایی آن را قراردهید، رنگ بندی و مدل آن لطمه‌ای به دکوراسیون خانه شما وارد نکند.

افرادیکه به بازار خرید و فروش میز کامپیوتر مراجعه می‌کنند در کنار این نوع محصولات به آنها صندلی‌هایی هم پیشنهاد می‌شود. برای نشستن جلوی میز کامپیوتر باید از صندلی‌های مخصوص و به اصطلاح اداری استفاده شود، پس مراقب باشید صندلی استاندارد و ارگونومیک برای این منظور استفاده کنید تا به ستون فقرات شما آسیبی نرساند.

بازار خرید و فروش میزهای کامپیوتر

کسانیکه در پی خریداری این نوع محصولات هستند و یا میز کامپیوتری دارند که به هر دلیلی می‌خواهند آن را به فروش برسانند، در سایت دیوار می‌توانند انبوهی از پیشنهادات فروش میز کامپیوتر و یا پیشنهادات کسانیکه به دنبال خرید این نوع محصولات هستند را مشاهده کنند. در واقع میز کامپیوتر را به علت اینکه نه الکترونیکی است و نه ویژگی دارد که ممکن است از دید شما خارج باشد را می‌توانید دست دوم هم خریداری کنید و تنها باید به سالم بودن آن، خط و خش نداشتن آن و همچنین مواری که در بالا به آنها اشاره شد توجه داشته باشید.

در این سایت می‌توانید انواع میز کامپیوتر نو یا دست دوم را در تمام نقاط کشور جست و جو کنید و آن را که با سلیقه‌تان و هزینه‌ای که می‌خواهید پرداخت کنید هماهنگ است را انتخاب کنید و در صورت نداشتن عکسی از میز از فروشنده بخواهید تا عکس‌هایی از آن را برای شما ارسال کند تا اگر مناسب شما بود به محلی که میز قرار دارد مراجعه کنید و آن را از فروشنده خریداری کنید.

همچنین اگر میز کامپیوتری دارید که به هر دلیلی دیگر به آن نیاز ندارید، آن را در همین سایت دیوار تبلیغ کنید تا خریداری با شما تماس گرفته و آن را از شما خریداری کند. بدین ترتیب می‌توانید وسیله‌ای را که دیگر به آن نیازی ندارید به کس دیگری بفروشید تا هم شما بخشی از مبلغی که صرف خرید آن وسیله کرده‌اید را به دست آورید و هم خریدار آنچه که می‌خواهد را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/

ارسال نظرات