فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

انقلاب ما ریشه در واقعه عاشورا دارد

فرمانده سپاه فارسان در جشن انقلاب مردم روستای فیل آباد گفت: باید انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را به نسل جدید بیاموزیم.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، جشن یاوران انقلاب در حسینیه صاحب الزمان (عج) روستای فیل آباد بخش باباحیدر برگزار شد.

 این مراسم باشکوه با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بابا حیدر، امام جمعه شهر باباحیدر ، دهیار و جمعی از مسئولین شهرستانی و همچنین حضور پرشور دانش آموزان و والدین آنها همراه بود و برنامه های متنوعی نظیر سرود، نمایش و پخش نماهنگ های انقلابی و انجام نمایش های هنری و ورزشی به اجرا درآمد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در این مراسم، گفت: دانش آموزان ظرفیت بالقوه ای برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب دارند و همچنین انقلاب ما هم در عرصه های مختلف به بهترین نحو عمل کرده است و حالا این وظیفه ماست که بتوانیم روش و منش انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را به نسل جدید انتقال دهیم.

وی افزود: در کنار برگزاری برنامه های شاد و متنوعی که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، برگزار می شود باید تلاش کرد تا آرمانها را نیز منتقل کرد و انقلاب را یه نسل جدید شناساند.

سرهنگ یزدانی ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان پایگاه امام سجاد(علیه السلام) روستای فیل آباد و حوزه مقاومت امام حسین(علیه السلام) شهر باباحیدر به خاطر برگزاری این برنامه پربار، گفت: انقلاب ما ریشه در واقعه عاشورا دارد و شهدای ما هم از مولا و سرورمان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) الگو گرفته اند، بنابراین دشمنان ما باید بدانند که هیچگاه عزتمان را به هیچ چیزی نخواهیم فروخت.

 

ارسال نظرات