خبرهای داغ:
کارشناس مسائل مذهبی:

تا زمانی که ولایت در راس امور مسلمین نباشد اسلامی هم وجود ندارد

حجت الاسلام شیر محمدی گفت: تا زمانی که ولایت در راس امور مسلمین نباشد اسلامی هم وجود ندارد و بشریت چقدر به خاطر تبعیت نکردن از ولایت از ارزشها اسلام ناب دور شد و ضرر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) مراسمی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد .
در این مراسم حجت الاسلام شیر محمدی در مورد فضائل حضرت زهرا (س)بیان داشت : مقام حضرت زهرا (س) به قدری بزرگ است که خداوند متعال در قرآن سوره کوثر را در عظمت حضرت زهرا (س)نازل کرده است .
وی افزود : مقام و منزلت فاطمه الزهرا به قدری بزرگ است که پیامبر تعبیر ام ابیها را برای او به کار می برد ، در مقابل آن حضرت ، پیامبر اکرم تمام قد می ایستاد و بر دستان او بوسه می زد .
حجت الاسلام شیر محمدی تبیین کرد: فاطمه زهرا مادر یازده امام است و همه امامان او را حجت خدا می دانستند .
کارشناس مسائل مذهبی تشریح کرد : حضرت زهرا (س) مهمترین وظیفه خود را دفاع از ولایت می دانست تا جایی که جان خود را در این را فدا کرد .
وی ادامه داد: تا زمانی که ولایت در راس امور مسلمین نباشد اسلامی هم وجود ندارد و بشریت چقدر به خاطر تبعیت نکردن از ولایت از ارزشها اسلام ناب دور شد و ضرر کرد.
حجت الاسلام شیرمحمدی خاطر نشان کرد : ما باید هوشیار باشیم که به خاطر زرق و برق دنیا تیشه به ریشه به اسلام و ارزشهای اسلامی نزنیم و خدا ی ناکرده به خاطر اینکه چند صباحی در راس قدرت باشیم ، احکام اسلام و ارزشهای آن را زیر سوال قرار ندهیم.

 8001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار