جمعی از مسئولان سپاه ناحیه کوهرنگ به مناسبت دهه فجر، با خانواده معظم شهدا در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۴۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهداء شهرستان کوهرنگ با حضور فرمانده سپاه ناحیه، امام جمعه و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید حسین پور در دیدار با خانواده های معظم شهداء این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر و 22 بهمن میراث ارزشمند امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدری است که با ایمان و اعتقاد قلبی خود توانستند حماسه ای به این عظمت و بزرگی را بیافرینند.

امام جمعه کوهرنگ در این دیدار، شهداء را مایه عزت و افتخار و سربلندی کشور وصبر و استقامت خانواده های معظم آنها را ستودنی دانست که نقش بزرگی را در خلق حماسه پیروزی انقلاب اسلامی به فرماندهی امام راحل عظیم الشان رقم زدند تا برای همیشه در تاریخ جاودانه و ماندگار بماند.

وی در این دیدار اظهار داشت: دشمنان ما می خواهند مردم را از طریق تحریم اقتصادی نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند و به گونه ای اثبات کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی ناکارآمد است و در طول این چهل سال کارایی لازم را نسبت به خدمت رسانی به مردم را نداشته و مردم در حال حاضر در رنج و سختی به سر می برند، ولی با بصیرت و بینش بالای مردم مومن و انقلابی کشور عزیزمان و به کوری چشم دشمنان این نظام و انقلاب و با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظلله العالی) ما در تمامی عرصه ها توانستیم پیشرفت کنیم ، تحریم ها را دور بزنیم و به قله های رفیع علم و دانش برسیم و از این حرکت باز نخواهیم ایستاد.

در این دیدار از خانواده های معظم شهیدان بیژن اکبری، شهید علی رحم محمدی، شهید منوچهریوسفی،  شهید اسفندیار یوسفی و شهید بهمن محمدی تجلیل شد.      

ارسال نظرات