خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر در آیین بزرگداشت چهل سالگی انقلاب در قاضی جهان، بندگی خدا و داشتن امنیت و استقلال را نعمتی بی انتها خواند و گفت: بالاترین نعمت انقلاب اسلامی آماده سازی بستری برای بندگی الهی در کمال امنیت و استقلال است.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۳۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد فتاحی پشنوانه اصلی انقلاب را مردم دانست و افزود: مردم از جان و مال و هستی خود در راه انقلاب مایه گذاشتند و اکنون باید کسانی که در این انقلاب منسبی دارند، خدمتگزار مردم باشند.

وی با اشاره به فشارها و تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا فکر می کند اگر ما را در فشار اقتصادی قرار دهد، از راهی که انتخاب کرده ایم، برمی گردیم اما ما شیعه همان مادری هستیم که بین در و دیوار ماند اما تسلیم طاغوت زمان خود نشد.

حجت الاسلام محمد فتاحیضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به بندگی و عبودیت ایشان اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا(س) با آن عظمت کبریایی خود، در برابر پروردگارش بنده ای خاضع و شکرگزار بودند.

وی انفاق در راه خدا و بذل و بخشش را از دیگر ویژگی بارز حضرت زهرا(س) دانست و اظهار کرد: این بانوی بخشنده حتی در شب عروسیش لباس عروسی خود را به سائل بخشیدند.

فتاحی با بیان اینکه فلسفه بعثت تمام انبیای الهی دعوت مردم به بندگی خدا و فاصله از طاغوت است، خاطرنشان کرد: به جرئت می توان گفت انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب تاریخ بشریت است که با این عظمت توانسته است مردمش را به بندگی الهی دعوت و از طاغوت رهایی بخشد.

 

آیین گرامیداشت چهل سالگی انقلاب و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به همت پایگاه حضرت زینب کبری (س) قاضی جهان از توابع آذرشهر، با حضور230 نفر از بانوان این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات