جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم(ع):

تمدن اسلامی هدف نهایی گفتمان انقلابی است

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در جمع مسئولین بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری، دستیابی به تمدن اسلامی و حرکت به سوی آرمان های عالی را هدف نهایی گفتمان انقلابی دانست.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۰۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، نشستی با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) و رئیس  و مسئولین و شورای مرکزی کانون های سازمان بسیج اساتید  استان چهارمحال و بختیاری  با موضوع" انقلاب اسلامی، ۴۰ سال مقاومت، انقلابی گری و استکبار ستیزی" در دانشکده فنی حرفه ای پسران شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری با تبریک دهه فجر و گرامیداشت ایام فاطمیه، ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در جهان است، که این دستاورد باعث حرکت جهان اسلام و دیگر آزادی خواهان سراسر گیتی به سوی بیداری گردیده است.

دکتر احمدرضا بسیج، به جایگاه و اهمیت ویژه این موضوع در منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره نمود و به تبیین و تجزیه و تحلیل شاخصه های این تمدن نوین پرداخت.

دکتر بسیج، راز ماندگاری این تمدن را پایه ریزی آن بر اساس آیات قرآن و سیره پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و متکی بودن بر اخلاق دینی دانست.

در ادامه این جلسه، جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) انقلاب اسلامی را نتیجه مجاهدت مردمی با بهره مندی از گفتمان انقلابی و اصول فرهنگی مبتنی بر اندیشه های خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) دانست.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی، افزود: هدف نهایی در این گفتمان انقلابی، دستیابی به تمدن اسلامی و حرکت به سوی آرمان های عالی در همه شئون زندگی مردم و حکومت به جهت رستگاری و سعادت ابدی انسانهاست.

وی، در ادامه به تبیین برخی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و رسالت اساتید و دانشگاهیان در روشنگری آحاد جامعه را مهم ارزیابی کرد.

این مقام مسئول، گفت: بخش اعظم پیشرفت های کشور مرهون مجاهدت علمی دانشمندان این مرز و بوم است و باید بیش از پیش برای تکمیل چرخه علمی و تأمین نیازمندی های کشور با پیوند دانشگاه و بخش های تولیدی تلاش کرد.

ارسال نظرات