خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز یکی از پایه های تبلیغانی دشمن این است که نارسایی های زندگی مردم ، خصوصا اقتصادی را بزرگ کنند و متاسفانه دشمن امروزه در باطل خود متحد است و خوب کار می کند.
کد خبر: ۹۱۰۹۰۹۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حسین خسروی هادی سیاسی کشوری در یازدهمین مجمع عالی بسیج شهرستان طبس با بیان اینکه بخش اعظم مشکل زندگی ما فاصله گرفتن  از مبانی دینی است اظهار داشت:  اگر مبانی دینی به درستی اجرا می شد ما مشکلی نداشتیم.

وی عنوان داشت: اگر امروز مقام معظم رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند به خاطر همین است. اگر ما از منابع درونی خود به درستی استفاده کنیم ، تولید و اشتغال را بالا ببریم و نگاهمان به داخل باشد پیروز می شویم حتی در عرصه اقتصادی، امروز اگر نظام کارآمد نبود چهل سال ایستادگی نمی کرد و بزرگترین پیروزی ما استقامت چهل ساله بوده است.

وی افزود : بعضی از خناسان می گویند هر نظام دیگری بود پیشرفت می کرد اما در پاسخ این افراد باید گفت که در زمان محمد رضا پهلوی ۶ میلیون بشکه نفت می فروختیم و اقتصاد ما وابسته بود و جایگاهی نداشتیم ولی امروز با فروش ۲ میلیون بشکه در رده بیستم اقتصاد جهان هستیم.

خسروی خاطر نشان کرد : یکی دیگر از دستاورد های انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است. یعنی زمانی ما در زمان طاغوت روزی سران سه کشور به ایران آمده اند ولی شاه این کشور مطلع نشده بود اما امروز پوتین رئیس جمهور روسیه بدون هیچ تشریفاتی و با کمال احترام جلوی رهبری ما زانو می زند و هدایای بزرگی را به ایشان تقدیم کرد اینها یعنی دستاورد های انقلاب.

هادی سیاسی کشوری افزود  : یکی از وظایف ما در انقلاب این است که دستاورد های انقلاب را تبیین کنیم. اقتدار یعنی این که عربستان با هزینه کردن میلیارد ها دلار در عراق و سوریه و سازمان ملل  نتوانست پیروز شود و عرصه را به انقلاب اسلامی ایران باخت.

وی گفت : دستاورد یعنی این که ارتش چهارم دنیا یعنی اسرائیل در آخرین جنگ خود علیه لبنان نتوانست بیش از دو روز را در مقابل حزب الله استقامت کند و تسلیم شد.

خسروی تاکید کرد : دهه فجر امسال به عنوان چهلمین پیروزی انقلاب متفاوت تر از هر سال است. عدد چهل در میان ما عددی مقدس است و چهل در نظر ما یعنی پختگی و ما باید ۲۲ بهمن امسال بدون در نظر گرفتن حزب و گروه و ارگان و ... پرشور تر از همیشه گرامی بداریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها