مسئول برگزاری مراسم پیوند فاطمی و دبیر کمیته خواهران کنگره 6500 شهید استان اظهار داشت : پیوند فاطمی  در کرمان با حضور 400 زوج در مصلی امام علی(ع) کرمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۰۸۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  مسئول برگزاری مراسم پیوند فاطمی و دبیر کمیته خواهران کنگره 6500 شهید استان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت : امام خمینی (ره) در فرازی از پیامشان به ملت ایران به مناسبت روز زن فرمودند «هم اکنون یک نصیحت مخلصانه و پدرانه ، از ازدواج این سنت الهی سرباز نزنند و با ازدواج یادگارهایی چون خود ، مقاوم و ارزنده به جای گذارند..... و به جوانان عزیز تذکر میدهم که ازدواج با بانوان عفیف را غنیمت شمرده و باانتخاب همسران ارزنده به زندگی شرافتمندانه خویش ادامه دهند.

وی تصریح کرد :امامان معصوم (ع) همواره بر تحکیم روابط خانوادگی تاکید داشتند و اگر کسی موفق به ازدواج نشده بود اورا برآن ترغیب کرده و مقدمات آن را برایش فراهم می ساختند.

مسئول برگزاری مراسم پیوند فاطمی  گفت : اکنون دستهای خداوند بر روی زمین باشید و برای رسیدن زوج های بی بضاعت و آغاز زندگی مشترکشان  برنامه پیوند فاطمی (ازدواج آسان) را رقم زده ایم و در سالروز تولد حضرت زهرا (س) و میلاد امام خمینی(ره) برآنیم تا مراسم ازدواج 1000 زوج را درسراسر استان جشن بگیریم .

رنجبر اظهار داشت : پیوند فاطمی  در کرمان با حضور 400 زوج در مصلی امام علی(ع) کرمان برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته خواهران کنگره 6500 شهید استان افزود : بزرگواران و خیرین می توانید در این امر خدا پسندانه به هر نحوی که مایلید از جمله : کمک به جهیزیه عروس ها- -اهداء چادر به عروس ها  -کت و شلوار داماد -سفره عقد -دسته گل عروس -گل زدن ماشین عروس -هدیه به زوجین -پذیرایی مراسم عقد در مساجد -خیاط برای دوخت چادر عروس ها - آرایش و پیرایش مردانه سهیم شوند.

مسئول برگزاری مراسم پیوند فاطمی  تصرح کرد : متقاضایان جهت ثبت نام به  دفتر مرکزی- بلوار فردوسی 8 – کمیته خواهران کنگره شهداء و حوزه های مقاومت خواهران سراسر استان  مراجعه  و جهت اطلاع بیشتر با شماره  : 32228529 و 09134951353 تماس حاصل فرمایند .

رنجبر خاطر نشان کرد : شماره حساب 1-6352-42-2735 بانک انصار شعبه جمهوری اسلامی جهت واریز کمکهای مردمی اعلام شده است که خیرین می توانند وجوه نقدی خود را به این شماره واریز و ما را در این امر یاری کنند.

 شایان ذکر است مهلت ثبت نام تا 22 بهمن ماه 1397 تمدید شد.

 

ارسال نظرات