سردار سرتیپ پاسدار دکتر تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پیشرفت ما در برخی از این صنایع و تکنولوژی ها به گونه ست که حتی آمریکا هم نمی تواند چنین تولیداتی داشته باشد، و این پیشرفتها باعث عصبانیت و دشمنی بیش از پیش آمریکا با ملت ایران شده است.
کد خبر: ۹۱۰۹۰۸۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار سرتیپ پاسدار دکتر تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در یادواره 268 شهید شهرستان بردسیر که روز چهارشنبه (17 بهمن ماه) در محل حسینیه شهداء شهرستان برگزار شد، با زنده نگه یاد و خاطره شهدا با اشاره با دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز کشور ما جز کشورهای برتر دنیا در بسیاری از تکنولوژی ها ست از جمله صنعت موشک سازی، وی افزود: پیشرفت ما در برخی از این صنایع و تکنولوژی ها به گونه ست که حتی آمریکا هم نمی تواند چنین تولیداتی داشته باشد، و این پیشرفتها باعث عصبانیت و دشمنی بیش از پیش آمریکا با ملت ایران شده است.

وی خطاب به دشمنان کشورمان بیان کرد: ما در دنیا شروع کننده هیچ جنگی نخواهیم بود ولی اگر کشوری بخواهد به جمهوری اسلامی ایران کوچکترین هجمه ای وارد کند، با امکانات و تکنولوِژی های دفاعی روز دنیا که در دست داریم درسی به آنها خواهیم داد که دیگر در این منطقه پیدایش نشود.

وی تاکید کرد: امروز که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و دشمن با تمام توان خود از جمله تحریم و به وجود آوردن نا به سامانی های اقتصادی می خواهد کاری کند که مردم ناامید شوند که ان شاالله به زودی این نابسامانی های اقتصادی نیز پایان خواهد یافت.

وی در جواب به این سوال که گاهی عده ای می پرسند که چرا رهبری وارد مسائل اقتصادی نمی شود گفت: واقعیت امر این است که در اصل 110 قانون اساسی وطایف و حدود عملکرد قانونی رهبری مشخص شده است و این وظیفه مجلس و نهادهای نظارتی است که باید به این مسائل رسیدگی کنند. وی ادامه داد: همه مشکلات کشور به تحریم ها بر نمیگردد بلکه با تقویت مدیریت کشور و راه دادن جوانان به عرصه های مدیریتی کشور و تلاش مسئولین مشکلات قابل حل هستند.

وی با اشاره به مسئله انتخابات در کشور گفت: انتخابات در کشور ما بسیار مهم است و مردم باید با انتخاب صحیح، افراد مدیر و کارآمدی را به جایگاه مدیریتی کشور برسانند و زمینه موفقیت کشور و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را محقق کنند.

وی در پایان خطاب به مسئولین گفت: در طراز شهدا باید کار کرد و برای پیشرفت کشور باید با تلاش و به دور از سیاست زدگی کار کنیم و امروز ما در مقابل آمریکا ایستاده ایم و هزینه آن را هم پرداخت کرده ایم و اکنون در سراشیبی قرار گرفتیم و مشکلات را پشت سر گذاشتیم ولی دشمن با فضا سازی تبلیغاتی می خواهد آخرین تلاشش را بکند که ان شاالله  حق بر باطل پیروز خواهد شد.

ارسال نظرات