خبرهای داغ:
معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور:
معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندان هاو اقدامات تامینی و تربیتی کشور بهترین پیشگیری را عمل به قانون عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بررسی آسیب‌ها و مشکلات پیش رو و با اخذ تجربیات و تبادل نقطه نظرات شاهد پویایی و تعالی در فضای حفاظت و اطلاعات باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۹۰۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

بهترین پیشگیری عمل به قانون استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سومین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان‌های همدان با حضور حمیدرضا پوریانی معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، عباسیان رئیس اداره امنیت حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، پژمان پروین مدیرکل زندان‌های همدان، مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان‌های تابعه استان در سالن کنفرانس اداره کل زندان‌های همدان برگزار شد.

معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در این جلسه استان همدان را به عنوان یکی از استان‌های خوب کشور در ارزیابی سازمانی عنوان کرد و ضمن تبریک به پژمان پروین به عنوان مدیرکل جدید اداره کل زندان‌های استان همدان و قدردانی از زحمات حسن محمد یاری مدیرکل سابق این اداره اظهار داشت: امیدوارم با حضور آقای پژمان پروین شاهد رشد، پیشرفت و شکوفایی بیشتر در مجموعه  اداره کل زندان‌های استان همدان باشیم.

حمیدرضا پوریانی افزود: پژمان پروین یکی از مدیران مدبر، کارآمد، جوان، با انگیزه و خلاق در مدیریت زندانبانی در کشور است.

وی به اقدامات صورت گرفته در مدت 2.5 سال مدیریت ایشان در استان خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: استان خراسان شمالی به عنوان یکی از استان‌های محور است و استان‌های بزرگ اقدامات صورت گرفته در استان خراسان شمالی را مشاهده می‌کنند و ایشان در تمام شاخص‌های سازمانی موفق عمل کردند و استان خراسان شمالی نماد مدیریت جوان پژمان پروین بوده است و این یکی از موفقیت‌های بزرگ  بوده و امیدوارم این موفقیت نیز در استان همدان ادامه‌دار باشد.

معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ادامه ضمن قدردانی از زحمات حسن محمد یاری مدیرکل سابق اداره کل زندان‌های استان همدان گفت: آقای محمدیاری نیز از مدیران با تجربه و موفق بوده است و برای ایشان در استان آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از میزبانی استان همدان در برگزاری دوره آموزشی مسئولان حفاظت و اطلاعات  گفت: امیدواریم با بررسی آسیب‌ها و مشکلات پیش رو و با اخذ تجربیات و تبادل نقطه نظرات شاهد پویایی و تعالی در فضای حفاظت و اطلاعات باشیم.

پوریانی با تشریح وتبیین مسئولیت در حوزه حفاظت در سطح زندان‌ها بهترین پیشگیری را عمل به قانون عنوان کرد و مهم‌ترین آسیب‌های شناسایی شده در بروز حوادث در زندان‌ها اشاره کرد و نکات مورد نیاز را برای حاضرین در جلسه تشریح کرد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان نیز در ادامه هدف از تشکیل این جلسه را ارائه آموزش های لازم به کارکنان بیان کرد و افزود: باید آسیب‌ها را شناسائی کرد و در اسرع وقت نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود پرداخت.

پژمان پروین بیان کرد: با آسیب‌شناسی به موقع و تصمیم‌گیری مدبرانه می‌توانیم از بروز حادثه جلوگیری کنیم.

وی خواستار تلاش شبانه‌روزی شد تا اهداف متعالی سازمان در همه ابعاد زندانبانی به نحو مطلوب در این استان محقق شود.      

انتهای پیام/

ارسال نظرات