خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

تفکر امام (ره) رهایی بخش است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: تفکر امام (ره) رهایی بخش است.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام رستمی در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت، اظهار کرد: طلاب به خاطر شرایط و ویژگی های پیچیده مسائل سیاسی داخلی، منطقه ای و خارجی لازم است اطلاعات خوبی داشته باشند و نسبت به امر جریان شناسی و وقایع آگاهی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب وظیفه خطیری بر عهده دارند و آن ارتقاء بینش اعتقادی و سیاسی مردم نسبت به مسایل روز است.

وی ادامه داد: امروزه دشمن سعی دارد تا مردم را از روحانیت جدا سازد و در این زمینه سرمایه های هنگفتی را کرده است لذا ما موظ هستیم با برقراری ارتباط صمیمی با جوانان آنان را به طرف خود جذب کنیم و به این طریق آنان را به طرف نظام و اسلام سوق دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جمع طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره)، گفت: شما طلاب انقلابی باید همیشه بیدار و هوشیار باشید و با شناخت دشمنان این انقلاب همانند استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل که همه ی مشکلات مان از جمله تحریم اقتصادی از ناحیه آنها بوجود آمده؛ با برنامه ریزی صحیح جوانان را آگاه سازید.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: ارتباط گرم و صمیمی با مردم و از بین بردن فاصله بین طبقات مردم از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، چرا که اشرافیگری، اعتماد به بیگانگان، بی توجهی به مستضعفان، خسته شدن و نداشتن روحیه مقاومت، عادت‌های غلط مانند اسراف، سستی و تنبلی برخی از مسئولین از آفت های انقلاب است.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا نشان دادند که برای رسیدن به آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند و این آرمان‌ها ارزش ایستادگی دارد و ما ادامه دهنده راه شهدا پس از گذشت ۴۰ سال به شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی متعهد می‌شویم که پای آرمان‌هایمان همچنان بایستیم و تمام تلاش خود را برای دست‌یابی به آرمان‌ها به کار گیریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات