خبرهای داغ:
همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گرفت

بهره برداری از 2 طرح خدماتی و عمران روستایی در مهاباد

2 طرح خدماتی و عمران روستایی با بیش از 950 میلیون ریال اعتبار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در روستای «قوپی باباعلی» مهاباد با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امام جمعه و فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، 2 طرح خدماتی و عمران روستایی با بیش از 950 میلیون ریال اعتبار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در روستای «قوپی باباعلی» مهاباد با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امام جمعه و فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل افتتاح خانه مددجویی و خانه عالم روستای قوپی باباعلی بود که با مشارکت سپاه شهدا و کمیته امداد خمینی (ره) از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) احداث شده است.
خانه عالم روستایی با 500 میلیون ریال هزینه و به مساحت 80 مترمربع و خانه مددجویی این روستا نیز با 50 مترمربع و 450 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.
در ادامه این مراسم نیز یادواره سه شهید روستای قوپی باباعلی «میثم نژاد ولی»، «تاروردی سخنور» و «علی حاجی دوست» با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و خانواده شهدا و جمعی از اهالی روستا برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات