خبرگزاری بسیج: گروه جهادی شهید رقیه رضایی حوزه حضرت معصومه(س) قرچک همزمان با ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی در روستای ولی آباد اردوی جهادی برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۵۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه 15 خرداد؛ گروه جهادی شهیده رقیه رضایی حوزه حضرت معصومه(س) قرچک امروز همزمان با ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی در روستای ولی آباد اقدام به برگزاری اردوی جهادی کرد.

هر یک از جهادگران بسیجی متناسب با تخصص خود با شعار "چهل سال افتخار" اقدام به خدمت رسانی با رویکرد فرهنگی و محرومیت زدایی کردند.

از جمله عرصه های فعالیت این گروه، مشاوره بهداشتی، درمانی ویژه بانوان، ویزیت رایگان زنان روستا، مشاوره گروهی و فردی  در حوزه معضلات و آسیبهای اجتماعی منطقه از جمله اعتیاد، کارگاه تربیت دینی فرزند، آموزش طب اسلامی و سنتی، مشاوره اعتقادی ویژه نوجوانان است.

ایستگاه مسابقه فرهنگی با هدف  ترویج فرهنگ کتابخوانی در روستا، برپایی میز اقتصاد مقاومتی از کارهای دستی زنان بسیجی و نمایشگاه پوستر دستاوردهای چهل ساله انقلاب از دیگر برنامه های اجرایی این گروه است.

یکی از عرصه های حائز اهمیت برگزاری کارگاه قالیبافی برای بانوان روستایی به ویژه زنان سرپرست خانوار بود که از چندی پیش فعالیت خود را آغاز کرده و با استقبال گسترده بانوان روستا واقع شده است، در این اردو همچنین از برترینهای این کارگاه قالیبافی تقدیر به عمل آمد.

 تهیه و توزیع چهل سبد کالای حمایتی ویژه خانواده های کم برخوردار نیز از دیگر برنامه های خدمت رسانی بود.

در حاشیه این اردو نیز برگزاری مسابقه ورزشی دارت و طناب کشی و نقاشی همگانی با موضوع دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان و کودکان نیز مورد توجه واقع شد./

 

ارسال نظرات