خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر

نشست روشنگری در سردشت برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت، نشست روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۳۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، سرهنگ پاسدار جبار فصاحت با اشاره به اینکه دشمن ما هميشه به دنبال پي‌ريزی نقشه‌هاي شوم و جديد براي از بين بردن تفكر اسلامي در كشورها مي‌باشد، گفت: اگرچه آمریکا با گزينه نظامی موفق به اين امر نشد مطمئناً حمله به فرهنگ، تمدن، اصالت خانواده‌ها با استفاده از دستاوردهاي علمي جديد از جمله شبكه‌هاي مختلف ماهواره‌ای، اينترنت، شبكه‌هاي اجتماعي و ... را پیگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دشمن درصدد است سبك زندگی اسلامي در كشورها از جمله ايران را تغيير داده و به دنبال تلاش مضاعف براي از بين بردن باور اسلامي، مذهبي و ... در بين جوانان و خانواده‌ها می باشد كه مردم كشورهاي مسلمان از جمله ايران اسلامي و مسئولين امر بايد با هوشياري كامل اين توطئه‌ها را رصد کرده و سعي و تلاش خود رابراي از بين بردن اين برنامه شوم دشمن زيادتر کنند..

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست ها از وضعیت کشورمان تصویرسازی غلط می کنند و با معیارهای دوگانه می خواهند شیرینی پیروزی ها را احساس نکنیم از این رو باید مراقب باشیم و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را بیان کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات