خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران از بدو شکل گیری تاکنون در همه زمینه ها رویکرد جهادی داشته است.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در مراسم نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در جمع پرشور پاسداران تیپ امام زمان (عج) ترتیب یافت، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون رویکرد جهادی داشته است از طرف دیگر تک تک پاسداران از روحیه مطالبه گری برخوردار هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه در دهه چهارم انقلاب سپاه به همان آرمان های سال 57 می اندیشد، افزود: سپاه تاکنون همواره خالق لحظه های افتخارآفرین در کشور بوده است.

سرایی با اشاره به اینکه در این چهل سال محاسبات دشمن درباره انقلاب اسلامی اشتباه از آب درآمده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران برای نخستین بار در دنیا محاسبات سیاسی آمریکا را به هم زد، که رمز پیروزی این ملت باور به خدا و نصرت الهی همچنین تبعیت از حضرت امام سپس رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه جنگ تحمیلی یکی از اشتباه های محاسباتی آمریکا در مورد ایران بود، بیان کرد: اقتدار، صلابت و برخورداری از روحیه ولایتمداری در بین ملت ایران باعث شده است که دشمن همواره در هراس به سر ببرد.

وی روحیه شهادت طلبی در بین پاسداران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: عملیات هایی که رزمندگان اسلام با روحیه بسیجی و جهادی در میدان های رزم دفاع مقدس انجام داده اند در دانشگاه های نظامی دنیا تدریس می شود.

سرایی ضمن ابراز تاسف از اینکه در بین برخی مسئولان ما روحیه کار جهادی وجود ندارد، اظهار داشت: اگر دست اندرکاران به مزیت های حرکت جهادی و استفاده از ظرفیت درون معتقد بودند الان با مشکلات عدیده روبه رو نبودیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات