معاونت سیاسی سپاه شاهرود:

بصیرت خنثی کننده توطئه های دشمنان

معاونت سیاسی سپاه شاهرود گفت: بصیرت چراغ راه هدایت ماست و تاکنون این چراغ راه توطئه های دشمنان را خنثی کرده و خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۲۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر رجبی در نشست دهه مبارک فجر پایگاه امام علی(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) در مسجد المهدی شهرک امام (ره) شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت این مقطع از تاریخ گفت: چهل سالگی زمان پختگی و تکامل افراد است و این یعنی اینکه این نظام به مرزی رسیده که دیگر می توان آن را تهدید کرد و اقتدار او مستحکم گردیده است.
وی افزود: امروز اگر به جهان نظری افکنیم خواهیم دید که استکبار جهانی رو به افول است و انقلاب اسلامی با این‌همه تحریم و تهدید رو به عزت واوج و سعادتمندی پیش می رود.
معاونت سیاسی سپاه شاهرود با تاکید بر توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز ما در قله های قرار داریم که در طول تاریخ خود در آنها نبوده ایم و این افتخارات مدیون جانفشانی و ایثارگری جوانان و مردان این مرز وبوم است که جان خود را فدا کردند تا این نظام بماند و چهل سالگی خود را ببیند.
وی با تاکید بر بصیرت که چراغ راه هدایت ماست گفت: بصیرت این که تاکنون دشمنان ما در مقابل ما ناکام گذاشته و من بعد نیز همینطور خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار