فرماندار بوکان گفت: حراست از دستاوردهای انقلاب وظیفه همه مردم است.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۲۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، جمال خسروی در ویژه برنامه 40 سال اقتدار و بالندگی که در مسجد فاطمیه (س) بوکان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی منحصر به فردی در تاریخ بود که این مهم را متفکرین بزرگ جهانی مورد تائید قرار دادند.

وی ادامه داد: شخصیتی همچون امام (ره) توانست با رهبری خود انقلاب بزرگ ایران را بدون آسیب هایی که در  انقلاب های جهانی دیده بودیم به پیروزی برساند.

خسروی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل، انقلابی مردمی و خود جوش بود نه اینکه انقلابی باشد که با تحریک اجانب از بیرون صورت بگیرد.

 وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم خدمت به انقلاب است و انقلاب متعلق به همه مردم بوده لذا باید از آن حراست کرد، گفت: تلاش برای ایجاد اشتغال، کاهش تورم، همت برای تثبیت ارزش های نظام ضروری است.

 

 فرماندار بوکان با اشاره به شرایط بسیار حساس امروز اظهار داشت: شرایط جدید شرایطی ست که می طلبد که همه چراغ راهی که امام راحل( رهبر فرزانه انقلاب) بر افراشته را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام فتحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در ابتدای این ویژه برنامه، با اشاره به ظلم‌ها و بی بند و باری های حکومت طاغوت شاهنشاهی، تاکید کرد: باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، تلاش کنیم واقعیت ها‌ را نشان دهیم و ماهیت اصلی این نظام مقدس و  دشمنان آن را، برای مردم آشکار سازیم.

فتحی با بیان اینکه لازم است عملکرد همه حوزه ها و ابعاد انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود تا آنها از دستاوردهای مختلف این نظام، مطلع شوند، افزود: باید موضوعات مهمی که تاکنون به گوش جوانان نرسیده است را برای آنها بازگو کنیم تا بر همگان روشن شود که انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت های زیادی کرده و اوج گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با یادآوری اینکه حکومت اسلامی برای مٶمنان یک نعمت بزرگ است و  بزرگترین نعمت، شکر نعمت است، تصریح کرد: همه باید برای رونق اقتصادی کشور تلاش کنیم و در صورت اجرای کامل اقتصاد مقاومتی در همه بخش ها، اقتصاد ایران در ردیف برترین اقتصادهای جهان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام فتحی در پایان اذعان داشت: اگر امروزه می بینید که رئیس جمهور آمریکا، به کرات در سخنرانی های خود نام جمهوری اسلامی ایران را به زبان می آورد، این نشان دهنده عظمت انقلاب است و قطعاً انقلاب اسلامی به تمام نقاط جهان صادر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات