خبرهای داغ:
مسابقه کتابخوانی جشنواره جوان حضرت علی اکبر (علیه‌السلام) از کتاب "حقیقت مجازی" در میان نیروهای وظیفه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۸۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)، مسابقه کتابخوانی جشنواره جوان حضرت علی اکبر (علیه‌السلام) از کتاب "حقیقت مجازی" در میان نیروهای وظیفه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.

این رقابت همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و به صورت سراسری در تمام رده‌های سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با استقبال چشم‌گیر نیروهای وظیفه این یگان عملیاتی برگزار شد.

سرگرد پاسدار سعید کیانی مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات لشکر عملیاتی امام حسین (علیه‌السلام)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان درباره اهداف برگزاری این رقابت در میان نیروهای وظیفه اظهار داشت: این مسابقه با هدف آشنایی هرچه بیشتر نیروهای وظیفه با آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و آشنایی بیشتر آن‌ها با پیام رسان‌های داخلی و جارخی برگزار شد.

وی تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری هدف دشمن از تبلیغات برای ملت ایران اخلال در عقیده و تزریق نا امیدی و ایجاد اختلاف در میان ملت ایران است و با یستی با شناخت صحیح فضای مجازی و استفاده درست از پیام رسان‌ها این گونه تهدیدات را به خوبی خنثی کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها