خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر و آشنایی با دست‌آوردهای انقلاب اسلامی:
به همت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) دانش‌آموزان مدرسه شهید عبدالهی اصفهان از لشکر عملیاتی امام حسین (علیه‌السلام) بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۸۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به همت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) و تاکیدات مکرر نسبت به آگاه‌سازی مردم و دانش‌آموزان به دست‌آوردهای نظامی و انقلاب اسلامی دانش‌آموزان مدرسه شهید عبدالهی اصفهان از لشکر عملیاتی امام حسین (علیه‌السلام) بازدید کردند.

سرگرد پاسدار سعید کیانی مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان به استقبال پرشور دانش‌آموزان این مدرسه از این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این گردهمایی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با دست‌آوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه که با اجرای گروه سرود دانش‌آموزان روستای خیرآباد آغاز شد، دانش‌آموزان حاضر در برنامه با رشادت‌های رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در مناطق عملیاتی جنوب شرق کشور و همچنین با شهدای مدافع حرم این یگان عملیاتی بیشتر آشنا شدند.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) ادامه داد: در پایان نیز دانش‌آموزان در کلاس آشنایی با سلاح "کلاشینکف" حضور یافته و  به صورت شبیه‌ساز از این سلاح استفاده کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها