خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی:

جامعه ای که بر پایه ولایت الهی عمل می کند به سعادت می رسد

شکوه فر گفت: حاکمیت ولایت الهی و ملت ولایت پذیر باعث می شود انقلاب در مقابل تهدیدها و توطئه های دشمن تداوم داشته باشد .
کد خبر: ۹۱۰۸۸۶۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با ایاتم دهه فجر انقلاب اسلامی نشست بصیرتی با موضوع گفتمان ولایت و گفتمان انقلاب به همت بسیج مهندسین صنعت استان قزوین برگزار گردید.
شکوه فر کارشناس مسائل سیاسی در این نشست اظهار کرد: باید به این نکته بیاندیشیم که هدف از انقلاب چه بود و چه عاملی باعث شد که افراد زیادی جان خود را فدا کنند تا انقلاب به پیروزی برسد ؟
وی توضیح داد: شهدای بلند مرتبه ما برای برطرف کردن خطر کفر در جامعه و برپایی حکومت الهی جانشان را که بالاترین دارای بشری است فدا کردند.
این کارشناس تبیین کرد: شهدا به دنبال نفی طاغوت و تسلط ولایت الهی بر جامعه بودند. جامعه ای که بر پایه ولایت الهی باشد با تمام امکانات به دنبال پیشرفت خواهد بود .
شکوه فر ادامه داد: حاکمیت ولایت الهی و ملت ولایت پذیر باعث می شود انقلاب در مقابل تهدیدها و توطئه های دشمن تداوم داشته باشد .
وی تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس نیروهای مسلح به تنهایی توان مقابله با دشمن را نداشتند و در همان 40 روز اول جنگ یازده شهر را از دست دادیم ولی با بسیج مردمی و ولایت پذیری رزمندگان در نهایت پیروزی حاصل گردید .
این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در حال حاضر که درگیر جنگ اقتصادی هستیم ،بسیج مردمی و اطلاعت از منویات امام خامنه ای در موضوعات اقتصاد باید ایجاد شود تا در جنگ اقتصادی نیز پیروز گردیم .
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار