حجت الاسلام داوودی گفت: دشمن با حربه فتنه اقتصادی پیش آمده است و با تیزبینی و دقت نظر شرایط فعلی را باید به درستی تحلیلی کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام مرتضی داوودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل به خبرنگار ما، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف خدا توانسته با پشت سر گذاشتن تمام موانع و دست اندازی ها در طول 40 سال بر تمام مشکلات فائق آید و با سربلندی روز افزون در آستانه برگزاری جشن بزرگ 40 سالگی می باشد.

داوودی در ادامه افزود: برتمام انسان های صاحب بصیرت روشن است تمام حقد و کینه بدخواهان این نظام در مخالفت با اسلام حقیقی و انقلابی است و لازم است تمام صاحبان بصیرت خصوصا در شرایط کنونی که دشمن با حربه فتنه اقتصادی پیش آمده است با تیز بینی و دقت نظر شرایط فعلی را به درستی تحلیل کرده و  روحیه امید به جامعه تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: برهمگان است تا مطابق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بیان مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خصوصا دستاوردهای معنوی و غیر مادی مانند کسب استقلال و آزادی و دفع استعمار اجانب و ...،  در جهت اجرای نهضت روشنگری درسطح جامعه بکوشند.

این کارشناس مسایل سیاسی، همچنین با مقایسه پیشرفت های کشور بعد از انقلاب اسلامی و خدمات ارزشمند نظام اسلامی، تأکید کرد: مشکلات فعلی در زمینه اقتصادی نیز با تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت های درونی کشور قابل حل است.

ارسال نظرات