خبرهای داغ:
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان:
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از نصب و راه‌اندازی بیست و سومین دوربین نظارتی تصویری در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۲۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

بیست و سومین دوربین نظارتی تصویری در همدان راه اندازی شدسعید کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: این دوربین در محور همدان کرمانشاه در محدوده راهدارخانه رسول آباد نصب شده است.

وی با بیان اینکه این محور جز پرترددترین محورهای استان به شمار می رود، افزود: با توجه به حساسیت بالای این نقطه به لحاظ حادثه خیزی، برف گیر بودن و تردد زیاد ترانزیت، نصب دوربین نظارتی تصویری در این محور ضرورت داشت.

کریمی ادامه داد: برای نصب و راه اندازی این دوربین مبلغ 90 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه با نصب این دوربین گره های ترافیکی کاهش می یابد، یادآور شد: با توجه به ترددهای زیادی که از این محور برای سفر اربعین انجام می شود، نصب این دوربین می تواند در کاهش تلفات جاده ای نقش مهمی داشته باشد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه سیستم نظارتی تصویری یكی از قدرتمندترین ابزار جمع آوری اطلاعات لحظه ای است، ابراز داشت: با نصب این دوربین، شمار دوربین های نظارت تصویری فعال استان به 23 مورد می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات