عضو هیئت‌علمی جامعة المصطفی قم در جمع بسیجیان یزد مطرح کرد:

ایستادگی و ولایتمداری مردم انقلاب را به چهل‌سالگی رساند/ضربه جدی انقلاب اسلامی به حیثیت استکبار جهانی

عضو هیئت‌علمی جامعة المصطفی قم در اجتماع بسیجیان یزد با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلاب مردمی است که به چهل‌سالگی رسیده، افزود: ایستادگی و ولایتمداری مردم بود که انقلاب را به چهل‌سالگی رساند.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۲۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام دکتر جلال کریمی مهرجردی سه‌شنبه‌شب در اجتماع پرشور اعضای حلقه‌های صالحین بسیج یزد در حسینیه ثارالله (ع) با اشاره به اینکه علی‌رغم همه دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها، این انقلاب بااقتدار به چهل‌سالگی رسیده است؛ افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان فراگیر شده و تأثیرات آن کاملاً مشهود و واضح است.

عضو هیئت‌علمی جامعة المصطفی قم بابیان اینکه در قرآن کریم و روایات ما هم از عدد چهل یادشده و این عدد در این روایات و آیات جایگاه و معنی تکمیل‌کنندگی دارد، متذکر شد: برخلاف خواست دشمنان، مردم ما امسال باشکوه بیشتری چهل‌سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند.

این کارشناس سیاسی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم همه مزدوران و مستکبران عالم است که روزبه‌روز قدرتمندتر شده، عنوان کرد: خون پاک هزاران شهید نهال نوپای انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب مردمی توانست ضربه سنگینی به حیثیت استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا وارد کند، بیان داشت: ایران اسلامی در دنیا جایگاه و قدرت ویژه‌ای دارد و آزادی خواهان جهان، مسلمین و جبهه مقاومت این نظام مقدس را تکیه‌گاه خود می‌دانند و به آن افتخار می‌کنند.

کریمی این انقلاب را تنها انقلاب مردمی دانست که چهل‌سالگی خود را جشن می‌گیرد و یادآور شد: هوشیاری و درایت امام راحل عظیم‌الشأن، همراهی و حضور مستمر مردم درصحنه‌های موردنیاز و ولایتمداری آن‌ها رمز پیروزی انقلاب بود.

عضو هیئت‌علمی جامعة المصطفی قم شرط استمرار باعزت و مقتدرانه این انقلاب را وجود و تقویت عواملی دانست که باعث پیروزی انقلاب شده است و افزود: در این برهه حساس دشمنان ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مردم را از انقلاب و ولایت دور کنند.

این کارشناس سیاسی از همراهی مردم به‌عنوان اصلی مهم در پیروزی و بقاء هر انقلابی یادکرد و اظهار داشت: مردم در این سال‌ها همواره ثابت کرده‌اند در انقلابی گری و حضور درصحنه‌های موردنیاز از مسئولین هم پیشگام‌تر هستند.

وی در این راستا ادامه داد: مسئولین ما باید قدردان چنین مردمی باشند و طبق توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب برای حل معضلات آن‌ها به‌خصوص در بحث معیشت، با تکیه به توان و ظرفیت‌های داخلی و مدیریت جهادی، تلاشی مضاعف کنند.

کریمی در پایان به درایت رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن توطئه‌های مختلف دشمنان نیز اشاره کرد و افزود: ایشان در لحظه‌های بحرانی و حوادث گوناگون با مدیریت و راهنمایی‌های هوشمندانه خود فتنه دشمنان را خنثی کردند و مردم نیز به استکبار جهانی نشان دادند با حرکت در مسیر ولایتمداری می‌توانند همواره آن‌ها را ناکام بگذارند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات