به همت سازمان بسیج سازندگی صورت گرفت؛

بهره برداری از ۲۰۰ طرح محرومیت زدایی در سال ۹۸

امروز و به همت بسیج سازندگی مسجد روستای ضله جوب به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۲۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،امروز و همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر مسجد روستای ضله جوب از توابع بخش دزج در شهرستان قروه و در راستای پروزه‌های محرومیت زدایی سپاه پاسداران به بهره برداری سرید.

علی رضویان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهرستان قروه در مراسم بهره برداری از این طرح، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال ۹۳ تا سال ۹۶ بالغ بر ۸۰ پروزه محرومیت زدایی در شهرستان قروه با اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسانده است که از این میزان اعتبار یک و نیم میلیارد تومان سهم سپاه و یک و نیم میلیارد تومان هزینه مشارکت‌های مردمی و خیرین بوده است.

وی افزود: کلنگ احداث این مسجد در سال ۹۳ به زمین زده شد؛ مسجدی که در آن سال یک مسجد ۶۰ متری متروکه و کلنگی بود که به همت اهالی محترم روستا، شورای روستا و اعتبارات محرومیت زدایی سپاه پاسداران به بهره برداری رسیده است.

به گفته رضویان این مسجد و غسالخانه ان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان با متراژ ۳۸۰ متر مربع احداث گردیده است.


فرماندار قروه نیز در این مراسم با بیان اینکه مسجد پایگاه اصلی آغاز انقلاب اسلامی بوده است گفت: مسجد به عنوان محل اصلی فعالیت انقلابی جوانان در سال‌های ظلم و ستم شاهنشاهی بوده که تمامی افراد انقلابی در مسجد کار خود را آغاز کردند و امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد افتتاح این مسجد در شهرستان قروه هستیم.

موحد امان اللهی به جلسه اخیر مسئولین استانی اشاره نمود و گفت: در سال آینده با توجه به پیشنهاد استاندار کردستان و استقبال گرم سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، ۲۰۰ پروژه در حوزه محرومیت زدایی در شهرستان قروه تعریف خواهیم نمود و آن‌ها را به بهره برداری خواهیم رسانید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات