خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) زواره گفت: اجرای برنامه های کیفی و پرمحتوا در دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید به فرصتی برای تجدید میثاق مردم با انقلاب تبدیل شود.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۲۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زواره، فرمانده بسیج خواهران، باتشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امسال برنامه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی روز 13 بهمن برگزار شد.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در روز 13بهمن ماه در سالن حوزه بسیج زواره تا پایان 25بهمن خبر داد.

همچنین با بیان اینکه جشن های دهه فجر از 14 بهمن، همزمان با آغاز دهه فجر بر گزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جشن پیروزی از 14 تا 22 بهمن در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران زواره برگزار خواهد شد.

خانم آقاباباییان اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن از حوزه شهید صدوقی به سمت گلزارشهدای زواره با حضور عموم مردم برگزار می شود.

فرمانده بسیج خواهران ؛ برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی و جلسات نهضت روشنگری، جشنواره های غذا، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران بیان کرد.

ایشان؛ برگزاری مسابقات ورزشی تنیس، دارت و والیبال و مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن ویژه بسیجیان و همچنین غبار روبی گلزار شهدای زواره در روز 18بهمن و همچنین سرکشی از خانواده های شهدا را از دیگر برنامه های این حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در دهه فجر اعلام کرد.

همچنین وی ادامه داد: هریک از پایگاه های مقاومت بسیج، برنامه های متنوعی را برای این ایام تدارک دیده اند.

خانم آقاباباییان با اشاره با توجه به اختلاف نسل ها در انقلاب، رصد ذائقه جوانان برای برنامه ریزی فرهنگی و هنری در مساجد را بسیار ضروری دانست.

ایشان نیز بر لزوم حفظ وحدت در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه فجر باید به فرصتی برای تجدید میثاق مردم با انقلاب تبدیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها