در ایام دهه فجر صورت گرفت؛

دیدار مسئولین شهرستان فریمان از خانواده جانبازان

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان فریمان با حضور در منزل جمعی از خانواده‌های جانبازان شهرستان فریمان یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۱۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این دیدار‌ها فرماندار شهرستان فریمان گفت: شهیدان، جانبازان و ایثارگران، دین خدا را یاری کردند و امروز برای اعتلای ایران اسلامی راه پر صلابت شهدا را با غرور و افتخار ادامه می‌دهیم.
 
عباسعلی صفایی افزود: تکریم جانبازان از مهم‌ترین وظایف ما است و دهه فجر فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است.
 
وی گفت: برکسی پوشیده نیست که فرهنگ ایثار و شهادت با ایثار شهیدان و جانبازان گرانقدر انقلاب رشد کرد، استحکام یافت و فراگیر شد و در راه لقای دوست از دیگران پیشی گرفتند.
 
رحیم زاده، ئیس بنیاد شهید و امورایثارگران فریمان نیز با اشاره به این که امام خمینی (ره) بار‌ها با کلام الهی خود جانبازان و ایثارگران را مورد تفقّد قرار می‌دادند،گفت: امام خمینی (ره) همیشه آنان را مایه سرافرازی ملت ایران می‌خواند و ما نیز همواره پیگیر سلامت روحی و جسمی جانبازان شهرستان هستیم و سعی می‌کنیم از مشکلات این عزیزان بکاهیم.
 
در پایان این دیدار‌ها از خانواده‌های جانبازان علی‌اکبر شاهی گل‌شیخ، محمد محبت، حسن سبحانی، رضا جوان، محمدحسین علیزاده و سید محمود بکائول با اهدال لوح یادبود تجلیل شد. شهرستان فریمان ۳۰۸ شهید، ۷۶۸ جانباز و ۳۴ آزاده سرافراز را تقدیم نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار