خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان گفت:دشمن شدیدترین تحریم‌ها را علیه ما روا داشته و تنها با همدلی و اجرای فرامین رهبری می‌توان از آن عبور کرد. برخی مدیران، مدیر بحران نیستند و بحران را تجربه نکرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۱۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دزفول، سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهر میانرود دزفول با اشاره به سالروز انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن هیچ‌گاه انقلاب، استقلال و عزتمندی ما را برنمی‌تابید اما ما توانستیم گام‌به‌گام رونق کشور را رقم بزنیم.

وی افزود: مردم آن روزها برای احیای دین وارد عرصه شدند چرا که در دوره پهلوی ابتذال فرهنگی وجود داشت و ارزش‌های دینی در حال پایمال شدن بود که روشنگری امام خمینی ره، مردم را برای حفظ ارزش‌های دینی به سمت انقلاب سوق داد.

شاهوارپور گفت: مردم ما وقتی دین را در خطر دیدند سینه سپر کردند و حاضر شدند برای احیای دین، با ماشین جنگی قدرتمند رژیم شاهنشاهی روبرو شوند و آن‌ها را وادار به تسلیم در برابر اراده خود کنند.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: اتحاد و همدلی مردم رمز موفقیت در انقلاب بود و مردم و مسؤولین در کنار هم در مقابل این سختی‌ها ایستادند و زیر پرچم رهبری امام خمینی «ره» به پیروزی رسیدند همان‌گونه که در دفاع مقدس، حضور مردم موجب پیروزی ما شد.

وی تأکید کرد: مردم اکنون نیز باید در صحنه باشند و خود گره‌گشا باشند. دشمن شدیدترین تحریم‌ها را علیه ما روا داشته و تنها با همدلی و اجرای فرامین رهبری می‌توان از آن عبور کرد. برخی مدیران، مدیر بحران نیستند و بحران را تجربه نکرده‌اند.

شاهوارپور با اشاره به وقایع هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جنگ نظامی سخترین کار بود که مردم ما در آن سربلند شدند؛ حال برخی جنگ اقتصادی را جنگ سختی می‌دانند. امروز ما با این توانمندی‌هایی که در کشور داریم، با برکاتی که دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورده و با ظرفیت‌های موجود، نباید بگذاریم زندگی مردم در سختی بگذرد. ملت ما همان است که در ۸ سال دفاع مقدس، در مقابل زورگویان بین‌المللی ایستاد و به‌صورت آنان سیلی زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها