خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: مسؤولان برای رفع محرومیت از منطقه و ایجاد اشتغال و ریشه‌کن کردن بیکاری کمر همت ببندند.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۱۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

علیرضا خردمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در خرمشهر، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه مظلومان و مستضعفان جهان است. انقلاب اسلامی ما نظام پادشاهی و استکباری را سرنگون کرد و اکنون نیز در مقابل زورگویان و مستکبران ایستاده است.

وی عنوان کرد: عدالت مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی است و در واقع این شاخصه برگرفته از اهداف تمام انبیاء، اولیاء و اوصیاء است که با ظهور امام زمان به نهایت می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: دشمنان دون و پست چهل سال است که به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، اما سال به سال بر اقتدار و عزت نظام اسلامی افزوده می‌شود.

خردمند عنوان کرد: باید دستاوردهای انقلاب برای همه مردم معرفی و تبیین شود. ما در محدوده منطقه آزاد اروند خدمات نظام را می‌بینم گرچه مسؤولان برای رفاه و حل دیگر مشکلات باید بیش از گذشته همت به خرج دهند.

وی اظهار کرد: منطقه آزاد اروند گلوگاه عظیم و نقطه عطفی برای اقتصاد است که باید با برنامه‌ریزی درست و دقیق بسترهای مناسب برای ورود سرمایه‌ و سرمایه‌گذار فراهم شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: مسؤولان برای رفع محرومیت از منطقه و ایجاد اشتغال و ریشه‌کن کردن بیکاری کمر همت ببندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها