خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قزوین:

شاخص های اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی همواره سیر صعودی داشته

حجت الاسلام عدالتی اظهار کرد: کارنامه چهل سال عمر انقلاب، گویای آن است که شاخص های اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی همواره سیر صعودی داشته است و آینده روشنی را نوید می دهد.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۸۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در گفت و گوی اختصاصب با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای بی نظیر دوران معاصر و فجر جدیدی در تاریخ بشریت است که منشأ آثاری بس شگرف در ابعاد فرهنری، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در داخل و خارج از ایران گشت.
وی افزود: به یقین شجره طیبه این انقلاب با بهره گیری از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینی مردم نستوه و فداکار ایران و با تکیه بر ریشه های استوار پیشینه فرهنگی و سیاسی و اجتماعی آنان بارور و پرثمر گشت.
عدالتی یادآور شد: این انقلاب که براساس آرمان های بلند انسانی و اسالامی آغاز و با انگیزه الهی و وحدت کلمه به پیروزی رسید، تاکنون با توطئه ها و تهدیدهای پیچیده ای رو به رو شده است، نفی استبداد و استکبار، تحقق حاکمیت الهی و ایجاد جامعه ای مستقل و آزاد توسط نظام جمهوری اسلامی، برای دشمنان داخلی و خارجی غیرقابل تحمل بود و به همین دلیل، مواجهه آنها با ایران اسلامی، برمبنای کینه ورزی شکل گرفت.
این مسوول ابراز کرد: علی رغم دسیسه ها و مانع تراشی دشمنان، انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی ره در دهه اول و سپس با رهبری خردمندانه امام خامنه ای (مدظله العاالی) در دهه دوم و سوم، از طوفان های بسیار سهمگینی عبور کرد و با مقاومت پیروزمندانه در قبال فشارها و محدویت ها، هر روز بالنده تر از روز قبل خود شد .
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال انقلاب اشاره کرد و گفت: کارنامه چهل سال عمر انقلاب، گویای آن است که شاخص های اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی همواره سیر صعودی داشته است و آینده روشنی را نوید می دهد.
وی تصریح کرد: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود.
عدالتی یادآور شد: تا قبل از انقلاب اسلامی در ایران نظام اسلامی وجودنداشت، و رابطه پادشاهان با مردم رابطه غالب و مغلوب و سلطان و رعیت بوده است. دهه فجر انقلاب آیینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود.
این مسوول بیان کرد: مردم در هر انقلاب و حکومت نقش مهم و مؤثری می توانند داشته باشند و به عنوان پشتیبانی حکومت و تداوم آن جایگاه ویژه ای دارند. قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم نقشی در تعیین زندگی خود نداشتند.اما دستاورد بزرگ انقلاب موجب گردید مردم نقش اصلی و تعیین کننده ای در مهمترین ساختارهای حکومتی، وضع قوانین و همه پرسی ها و نیاز اداره کشور داشته باشند.
4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار