خبرهای داغ:
سرهنگ صفرپور گقت : حوزه های مقاومت این ناحیه هر کدام حداقل ده برنامه مجزا در دهه مبارک فجر اجرا می کنند که اولین آن میز خدمت است و آن در روز اول دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۷۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، سرهنگ پاسدار برادر حجت الله صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در گفتگو با این خبرگزاری گفت: حوزه های مقاومت این ناحیه حداقل ده برنامه در دهه مبارک فجر به طور مجزا انجام می دهند و اولین آن برنامه ها میز خدمت است که با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه های شهر هایی که در آن نماز جمعه برگزار می شود وبا حضور مسئولین هر شهردر نماز جمعه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: از برنامه های دیگر ناحیه لنجان را برگزاری نشست بصیرتی و جشن انقلاب است که در روز 13بهمن ماه با حضور مسئول اسبق معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع)، اول در گلستان شهدای شهر زرین شهر با سخنرانی آقای تشکری زاده برگزار شد و در ادامه آقای تشکری زاده برای پرسنل شرکت ذوب آهن ، اداره آموزش و پرورش و بسیجیان حوزه امام علی(ع) و امام حسین(ع) شهر زرین شهر جلسه بصیرت افزایی اجرا نمودند.

صفرپور تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، مسابقه دهه فجر ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی  ،حضور با شکوه بسیجیان در نماز جمعه، غبار روبی قبور مطهر شهدا ، برپایی ایستگاههای صلواتی ، برگزاری مراسم سوگواری حضرت فاطمه (سلام الله علیها) ، برگزاری مسابقه پیامکی  ، برپایی جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در روز 22بهمن ،  برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب  و برگزاری نشست روشنگری سبک زندگی اسلامی  را از دیگر برنامه های حوزه های مقاومت ناحیه لنجان  بیان نمود که هر کدام به طور مجزا برگزار خواهند کرد.

وی در پایان اظهار کرد: انشا الله با حضور تماشایی تمام مردم در روز راهپیمایی 22بهمن ماه،  ملت ایران  مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها