خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۰۸۷۵۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه برادران و خواهران هلال احمر، دوستان گمنام مردم هستند، اظهار کرد: غالبا دوستی ها بر اساس روابط فردی و عواطف انسانی تعریف می شود، اما بسیاری از این دوستی ها در هنگام گرفتاری یا نیستند یا کاری از عهده آن ها برنمی آید، لذا در آن زمان است که این دوستان گمنام حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم برای این قشر در آتش و برف فرقی ندارد افزود: خداوند توفیق خدمت به بندگانش را به شما عطا کرده است، لذا قدر این افتخار را بدانید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در این خدمت موضوع قربت و عبادت، آن هم بهترین عبادت و خدمت برای کسانی که نیازمند هستند، مطرح است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دستتان سالم باشد زیرا دست نیازمندان را می گیرید، تصریح کرد: طبق گفته آیت الله فاضل لنکرانی بعد از انجام واجبات خدمت به بندگان خدا در اولویت قرار دارد.

وی بیان داشت: ارزش کارتان بسیار بالاست، لذا از دست ما نیز اگر کاری برآید انجام خواهیم داد و در خدمت خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: به عناصری که در این استان نیز به کار گرفته شده اند بسیار خوش‌بین هستیم و به کار، بینش و روششان معتقد هستیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها