معاون سیاسی سپاه پاسداران در رشت:
سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در همایش روشنگری و تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: دشمن می خواهد مردم اشتباه تحلیلی کنند و خروجی این تحلیل نادرست این است که وقتی روز عاشورا آن جنگ نابرابر صورت می پذیرد برخی تصویر می کنند با شهادت امام حسین(ع) به بهشت می روند.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۵۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در همایش روشنگری و تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: دشمن امروز چنان در حال برنامه ریزی و تلاش است که کاه رو کوه جلوه دهد و کوه را کاه و طوری اخبار برخی اختلاس ها و سوءاستفاده ها را منعکس کند که مخاطب تصور کند در مملکت فساد گسترده و سیستمی روی داده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به تحریم های شدید بر علیه انقلاب اسلامی بیان داشت: تاریخ مدون و مکتوب بشر چنین فشار و هجمه ای را بر علیه یک کشور ندیده است.
سردار جوانی تاکید کرد:جنگ بین ما و دشمنان ما امروز در همه عرصه ها در جریان است و مردم واقعا در جریان این درگیری سخت حقیقتا نیستند.
وی با اشاره به نقشه پلید دشمنان متذکر شد: دشمن می خواهد مردم اشتباه تحلیلی کنند و خروجی این تحلیل نادرست این است که وقتی روز عاشورا آن جنگ نابرابر صورت می پذیرد برخی تصویر می کنند با شهادت امام حسین(ع) به بهشت می روند.
وی متذکر شد: هادی سیاسی در نشست های روشنگری مهمترین هنرش باید این باشد تا واقعیت ها را منعکس نماید و اگر جوان تصویر درستی از انقلاب داشته باشد پدر و مادر خود را تحسین می کند که به درستی انقلاب کردند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد: جریان انقلابی جامعه را باید بشناسد، نیازها رو باید بشناسد و باید همت کنیم بصیرت و آگاهی مردم را ارتقا بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات